Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل حرباوی سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان در تشریح آخرین وضعیت روستا‌های محروم لوله کشی آب شرب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: درحال حاضر آب شرب ۳۹۶ روستا در استان با جمعیتی برابر با ۹۴ هزار و ۲۰۸ نفر بوسیله ۷۳ تانکر آبرسان شامل؛ ۶۰ دستگاه تانکر سیار ملکی و ۱۳ دستگاه تانکر استیجاری تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه آبرسانی با تانکر سیار براساس درخواست‌های تحویلی به آبفار انجام می‌شود، افزود: روزانه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر آب شرب سالم و بهداشتی توزیع می‌گردد.

حرباوی درخصوص وضعیت بهداشتی آب اظهار داشت: تانکر‌ها به صورت سرویس روزانه کلرسنجی می‌شوند و آب توزیعی با تانکر پس از انجام نمومنه گیری و تایید سلامت آن از سوی مرکز بهداشت توزیع خواهد شد و خوشبختانه تاکنون هیچگونه مورد نامطلوبی گزارش نشده است.

به گفته سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان، با توجه به اعتبارات سازمان برنامه ریزی و مدیریت استان در برنامه ششم توسعه، تا پایان سال ۱۴۰۲ تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/گ

آبرسانی به روستا‌ها با تانکر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتقال آب آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی با بیان اینکه در اجرای این پروژه بهسازی چشمه، احداث خط انتقال و شبکه توزیع و حفر چاه پیش بینی شده است، اظهار داشت: برای اجرا و اتمام این پروژه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی افزود: با اتمام و بهره برداری از این پروژه، یک هزار و ۴۴۹ خانوار روستایی با ۵ هزار و ۷۶۹ نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعلام اینکه آبرسانی به مجتمع هاسون شهرستان ماکو نیز در دست اجرا است، افزود: این پروژه در حال حاضر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را ۱۳۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ۱۸۵ خانوار با ۷۱۹ نفر جمعیت از آب شرب سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد