Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@22:03:47 GMT

افزایش58درصدی بارش باران در تهران

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۷۶۰۶

رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران از افزایش ۵۸ درصدی بارش باران در استان تهران از ابتدای سال آبی جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد. ناطقان: احد وظیفه با بیان اینکه میزان بارش در استان تهران از ابتدای مهر ماه تا ۶ آبان ۴۳.۶ میلیمتر بود، گفت: این مقدار طی مدت مشابه سال گذشته ۲۷.۵ میلیمتر گزارش شده است که نشان می‌دهد بارش‌ها در استان تهران نسبت به سال گذشته بیش از ۵۸ درصد افزایش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران با اشاره به اینکه استان گیلان از ابتدای مهرماه تا ۶ آبان بیشترین بارش را در کشور داشت، اظهار کرد: مقدار بارش‌ها در این استان طی این بازه زمانی ۱۲۷.۹ میلیمتر بود که نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: استان مازندران رتبه دوم پربارش‌ترین استان از ابتدای سال آبی جاری را دارد، به طوریکه میزان بارش‌ها در این استان ۱۰۲.۴ میلیمتر بود که نسبت به سال گذشته حدود ۳۳ درصد کاهش یافته است.

رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران ادامه داد: استان قزوین پس از استان‌های گیلان و مازندران بیشترین میزان بارش از ابتدای مهر ماه تا ۶ آبان را دارد. میزان بارش در این استان طی این بازه زمانی ۵۴.۹ میلیمتر گزارش شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با بیش از ۲۰۰ درصد افزایش روبه‌رو بود.

به گفته وظیفه میانگین بارش‌ها در کل کشور نیز از ابتدای مهر ماه تا ۶ آبان، ۱۶.۸ میلیمتر است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد کاهش و نسبت به بارش بلند مدت حدود ۷۰ درصد افزایش داشته است. منبع: ایسنا برچسب ها: بارش باران ، تهران ، مدیریت بحران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بارش باران تهران مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: باراش باران از دیروز در استان آغاز شده و تا فردا درچهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره افزود: کمترین میزان با ۷ دهم میلیمتر در مالخلیه گزارش شد.

به گفته وی،بارش باران بهاری به هوای استان چهارمحال و بختیاری طراوت تازه بخشید.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در یزد
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در استان یزد
  • تداوم جریان سیل در استان یزد
  • بارش بی‌سابقه باران در تفت / جاری شدن سیل در رودخانه‌ها+فیلم
  • آخرین جزئیات سیل در یزد | بارش بی سابقه باران در تفت ‌؛ آخرین شرایط در یزد چگونه است؟
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران کرد؟
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته