Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فرزاد آشوبی، درباره پیروزی پنج بر صفر پرسپولیس مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: باید از دو دیدگاه مختلف به این بازی نگاه کرد. اول اینکه استراتژی فنی پرسپولیس با یک مهاجم تغییر کرد. همین امر سبب شد تا علی علیپور فضای بیشتری داشته باشد و هم تیمی هایش بتوانند با فرار‌های خود از کناره ها، موقعیت‌های زیادی برای مهاجم خود خلق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: عملکرد بازیکنان تیم رو به رشد است. دلیلش هم گسترش شناخت کادر فنی از آنهاست. گابریل کالدرون کمی دیرتر از حد معمول به توانایی بازیکنان خود آشنا شد، اما در همین بازی با شاهین نشان داد که این اتفاق افتاده است.

کارشناس فوتبال ایران درباره شرایط شاهین بوشهر نیز تاکید کرد: مورد دوم که برای من به عنوان یک عضو فوتبال باشگاهی ایران آزار دهنده بود سیستم بازی شاهین بوشهر بود. این تیم هیچ ایده و تاکتیکی نداشت. قطعا اگر این بازی ادامه پیدا می‌کرد پرسپولیس حریفش را بیشتر از این‌ها گلباران می‌کرد.

وی ادامه داد: شاهین از لحاظ نفرات بازیکنانی که دارد که می‌تواند به این تیم کمک کند فقط آن‌ها باید دیدگاه و فلسفه خود را عوض کنند. سرمربی جدید شاهین کار سختی دارد، اما می‌تواند با همین تیم به نتیجه دلخواهش برسد.

آشوبی به کارت‌های زرد و قرمز بی موردی که بازیکنان پرسپولیس در بازی‌های فصل جاری خود می‌گیرند اشاره کرد و گفت: باشگاه باید به این موضوع ورود جدی کند. این موارد قطعا برای پرسپولیس مشکل ساز خواهد شد. اخطار و اخراج غیر فنی به یک باشگاه ضربه می‌زند و کار گروهی را زیر سوال می‌برد. برخورد باشگاه هم باید محکم و بازدارنده نباشد و نگاه ریش سفیدی و کدخدامنشی نکند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: شجاع خلیل زاده با توجه به پستی که بازی می‌کند درگیری‌های زیادی دارد و مشکلی هم نیست. مساله اینجاست که اخطار و محرومیت‌ها به خاطر مسائل غیر فنی به دست می‌آید. بازیکن حرفه‌ای باید خودش را در هر شرایطی اماده نگه دارد تا بتواند خودش را به عنوان یک بازیکن قابل اطمینان در مواقع بحرانی تبدیل کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی پرسپولیس گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۷۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه، پاری سن ژرمن در دیداری خارج از خانه مهمان لوریان بود. شاگردان لوئیز انریکه این دیدار را به راحتی پشت سر گذاشتند و موفق شدند با گلزنی عثمان دمبله و کیلیان امباپه به پیروزی ۴-۱ برسند.

اولین موقعیت بازی توسط میزبان خلق شد. در دقیقه ۱۰ ضربه خطرناک کاری در نزدیکی نقطه پنالتی با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

۱۰ دقیقه بعد پی‌اس‌جی با اولین حمله جدی به اولین گل دست یافت. روی ضد‌حمله‌ای دمبله از سمت راست حرکت کرد، به محوطه جریمه وارد شد و سپس با شوت‌زنی به سمت مخالف، دروازه را باز کرد.

دو دقیقه بعد کیلیان امباپه هم گلزنی کرد. پاس نونو مندز از سمت چپ با ضربه ستاره فرانسوی وارد دروازه لوریان شد.

در دقیقه ۳۱ لوریان تا آستانه گلزنی پیش رفت اما دوناروما موفق شد ضربه سر باکایوکو را مهار کند و آنها را ناکام بگذارد.

در حدود ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول پاری سن ژرمن بازی را در اختیار داشت اما نتوانست مانند دقایق گذشته موقعیت جدی خلق کند و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم باز هم موج حملات پاری سن ژرمن ادامه پیدا کرد و آنها مانند نیمه اول، در اولین موقعیت جدی به گل رسیدند. در دقیقه ۶۰ امباپه در سمت چپ به شکلی فوق‌العاده مدافع حریف را دریبل زد و سپس توپ را به دمبله در مقابل دروازه سپرد تا او به راحتی گل سوم را بزند.

پس از این گل لوریان که چیزی برای از دست دادن نداشت جلو کشید اما مدافعان پاریسی به خوبی از دروازه‌شان دفاع کردند. مقاومت آنها بالاخره در دقیقه ۷۳ شکست. جایی که محمد بامبا روی ارسال زیبای بنجامین مندی با ضربه سر بازی را ۳-۱ کرد.

در دقیقه ۸۱ ضربه خطرناک کاتسریس به کنج سمت چپ دروازه می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دوناروما به زیبایی توپ را دفع کرد.

در دقایق پایانی، پی‌اس‌جی بازی را مدیریت کرد و به لوریان اجازه خلق موقعیت نداد. شاگردان انریکه در دقیقه ۹۰ هم روی شوت فوق‌العاده امباپه از سمت چپ محوطه به سمت مخالف، اختلاف را دوباره به سه گل رساند تا این بازی با نتیجه ۴-۱ خاتمه یابد.

پاری سن ژرمن با این پیروزی در صدر جدول ۶۹ امتیازی شد و اختلافش با موناکو رد رتبه دوم را با یک بازی بیشتر به ۱۴ امتیاز رساند.

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • حروف الفبا و تأثیرش در نمرات دانش‌آموزان
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • این خبرها را از دست ندهید
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند