Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@04:12:07 GMT

واکنش افشاگر معروف سعودی به استعفای الحریری

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۸۷۶۰

واکنش افشاگر معروف سعودی به استعفای الحریری

افشاگر معروف اخبار محرمانه آل‌سعود، در صفحه شخصی خود در توییتر به استعفای نخست‌وزیر لبنان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، «مجتهد» افشاگر معروف عربستانی، امروز- چهارشنبه- در صفحه کاربری خود در توییتر، نوشت: استعفای «سعد الحریری» نخست‌وزیر لبنان نشان داد که او در ایجاد آشوب و هرج و مرج در لبنان شریک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: واکنش وزیر خارجه آمریکا به تحولات لبنان لبنان و عراق، پیش‌بینی تحولات الحریری پس از استعفا: راحت شدم!

مجتهد در ادامه اظهار داشت، الحریری شخصیت ضعیفی دارد و بدون اعتماد به نفس است و هیچ تجربه‌ای در مدیریت ندارد و به نام پدرش و با حمایت مالی سعودی، بر کرسی نخست‌وزیری تکیه کرد.

طبق این گزارش، سعد الحریری نخست‌وزیر لبنان عصر دیروز با حضور در کاخ ریاست‌جمهوری «بعبدا» استعفای خود را تقدیم «میشل عون» رئیس‌جمهوری کرد. او بدون هیچ اظهارنظری کاخ ریاست‌جمهوری را ترک کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم لبنان سعد الحریری میشل عون مجتهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند

وزیر علوم گفت: وزارت علوم عضو کارگروه‌های بنیاد ملی نخبگان و معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری است و ما پیشنهادات خودمان را از این طریق به آنها می‌دهیم و افرادی را که برای دانشگاه‌ها معرفی می‌کنند، تایید کرده و در دانشگاه‌ها جذب می‌کنیم. - اخبار سیاسی -

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، در خصوص جذب نخبگان خارج از کشور که از سوی پروژه کانکت معاونت علمی ریاست جمهوری برای دانشگاه‌های کشور معرفی می‌شوند، گفت: وزارت علوم عضو کارگروه‌های بنیاد ملی نخبگان و معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری است و ما پیشنهادات خودمان را از این طریق به آنها می‌دهیم و افرادی را که برای دانشگاه‌ها معرفی می‌کنند، تایید کرده و در دانشگاه‌ها جذب می‌کنیم.

فکر مهاجرت از دانشگاه‌ها به مدارس کشیده شده است

 

وی با تاکید بر اینکه برای جذب نخبگان پروژه کانکت با معاونت علمی ریاست جمهوری کاملا هماهنگ هستیم افزود: معاونت علمی و بنیاد ملی نخبگان افراد مورد تایید خود را در هیئت جذب مورد بررسی قرار داده و به ما معرفی می‌کنند.

زلفی گل با اعلام این خبر که بنیاد ملی نخبگان سال گذشته برای 200 نفر ردیف بودجه‌ای خاص از سازمان برنامه و بودجه درخواست کرده بود، گفت: طبق آخرین آماری که دارم از این تعداد، 120 نفر در یک مرحله، موافقت سازمان برنامه و بودجه را گرفته و جذب دانشگاه‌های کشور شده‌اند.

به گزارش تسنیم، "پلت‌فرم کانکت" از 5 سال قبل، زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای حمایت از جذب و همکاری متخصصان و محققان ایرانی خارج از کشور در قالب پروژه‌های پسادکتری، فرصت مطالعاتی، اساتید مدعو و معین، سخنرانی و کارگاه تخصصی، تأسیس شرکت‌های استارت‌آپ، نظام‌وظیفه تخصصی و جذب هیئت علمی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • آغاز تعیین حدود مرز‌های ارمنستان با جمهوری آذربایجان 
  • ببینید | لحظه سکندری خوردن اردوغان پس از پیاده شدن از هواپیما؛ نخست وزیر عراق واکنش نشان داد
  • واکنش نخست وزیر پاپوآ گینه‌نو به کنایه «آدم‌ خواری» بایدن
  • واکنش نخست وزیر پاپوآ گینه‌نو به کنایه «آدم‌خواری» بایدن