Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: جبهه پایداری تاکنون عضو یا جزئی از شورای ائتلاف جریان‌های انقلابی نبوده است اما نحوه تعاما کا با شورای ائتلاف در آینده مشخص خواهد شد. ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

حجت‌الاسلام ناصر سقای بی‌ریا عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به سؤالی درباره نحوه تعامل جبهه پایداری با شورای ائتلاف جریان‌های انقلابی، گفت: دوستان ما در شورای ائتلاف جریان‌های انقلابی فعالیت خود را برای انتخابات دنبال می‌کنند اما جبهه پایداری فعلاً تصمیمی برای پیوستن به این شورا نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروری در تشریح آخرین وضعیت شورای ائتلاف: حدادعادل رئیس و محور شوراست/ امیدوار به همراهی پایداری هستیمگفتگوی انتخاباتی| روانبخش: عدم سهم‌خواهی و تعلقات حزبی ائتلاف نیروهای انقلاب را راحت‌تر می‌کند/ سازوکار جبهه پایداری برای رسیدن به لیست واحد

 

وی با بیان اینکه، راهبرد جبهه پایداری در انتخابات آتی تعامل با همه نیروها و جریان‌های انقلابی است، تصریح کرد: من نگفته‌ام که جبهه پایداری نمی‌خواهد با شورای ائتلاف تعامل کند بلکه گفتم که ما به عنوان جبهه پایداری تاکنون عضو یا جزئی از شورای ائتلاف جریان‌های انقلابی نبوده و نیستیم اما اینکه در آینده قرار است چگونه با دوستان تعامل کنیم، فعلاً مشخص نیست و هر احتمالی دراین‌باره می‌تواند قابل‌تصور باشد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی همچنین گفت: جبهه پایداری قطعاً برای انتخابات آتی برنامه مدون و مشخصی دارد و بر اساس این برنامه نیز عمل خواهد کرد؛ ما تلاش داریم مجلسی انقلابی و کارآمد را تشکیل دهیم و بر اساس این برنامه نیز به تکلیف خود عمل کرده و خواهیم کرد.

انتهای پیام/

R31462/P/S1,15,1412/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم: پایان مأموریت ائتلاف بین‌المللی در خاک عراق را خواستاریم

 به نقل از دفتر رسانه‌ای جریان حکمت عراق در ایران، سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، تحولات سیاسی عراق و منطقه و همچنین راه‌های تقویت روابط دو کشور و دو ملت را بررسی کرد.

در این دیدار که در سفر رهبر جریان حکمت ملی عراق به عربستان انجام شد، حکیم بر اهمیت ادامه گسترش روابط کشور‌های عربی و اسلامی با عراق تأکید کرد.

طرفین همچنین بر تقویت اشتراکات میان کشور‌های منطقه تأکید و خاطر نشان کردند که ثبات عراق بازتاب مثبت بر امنیت منطقه داشته است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین استفاده از فرصت‌هایی را خواستار شد که عراق در عرصه‌های سازندگی و توسعه عرضه می‌کند و از عربستان خواست که در نهضت سازندگی عراق مشارکت داشته باشد.وی همچنین بهره‌برداری از قطع‌نامه شورای امنیت برای توقف جنگ در غزه و امدادرسانی به آوارگان و بازسازی نوار غزه را خواستار شد.

حکیم در ادامه بر اهمیت تداوم گفتگو‌ها میان نیرو‌های منطقه‌ای و نیز بر تمایل عراق به پایان یافتن مأموریت ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش تأکید کرد. وی گفت: عراق در پی انتقال به مرحله روابط دوجانبه با برخی کشور‌های عضو ائتلاف بر اساس منافع مشترک و احترام به حاکمیت ارضی این کشور است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین مبادله تجربه‌ها در جوامع عربی و اسلامی در موضوع مبارزه با چالش‌های زیست‌محیطی و نیز افکار بیگانه را خواستار شد و بر اهمیت گفت‌وگوی اجتماعی و دینی برای ایجاد رویکرد مشترک در مواجهه با این افکار تأکید کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل امام حسنی‌ها درورزشگاه آزادی اقدام جریان انقلابی بود
  • تلاش شبانه روزی نیروهای شرکت برق برای پایداری شبکه
  • سرمایه‌گذاران برای تحقق شعار سال پای کار باشند
  • رقص زنـان در ستاد منتخب مجلس دوازدهم و عضو جبهه پایداری | فیلم
  • (ویدیو) افشاگری فلاحت پیشه درباره پدرخوانده جبهه پایداری
  • ببینید| افشاگری فلاحت پیشه درباره پدرخوانده جبهه پایداری /با امتیاز سوآپ نفت تریلیاردر شد!
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • بادامچیان: مجلس دوازدهم یک مجلس پرهیاهو خواهد بود /ائتلاف شانا و پایداری در مرحله دوم تاثیری در انتخابات ندارد
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • حکیم: پایان مأموریت ائتلاف بین‌المللی در خاک عراق را خواستاریم