Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائدامینی بابیان اینکه در راستای کیفی سازی آموزش، مدارس کمتر از ۱۰ دانش آموزان طی سال تحصیلی جاری تجمیع شدند گفت: ۱۷۵ مدرسه کمتر از ۱۰ دانش آموز طی سال گذشته در استان دایر بود که این تعداد به ۱۴۱ مدرسه تجمیع یافت.

«فرحناز قائدامینی» امروز (چهارشنبه ۸ آبان) از پوشش سراسری تحصیلی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: هم اکنون دانش آموزان تمام روستاها و عشایر استان از نعمت تحصیل برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: این مجموعه به دنبال ایجاد عدالت تحصیلی برای تمام دانش آموزان استان بوده و بر همین اساس امکانات و شرایط تحصیل را برای همه دانش آموزان مهیا کرده است.

 

وی بابیان اینکه در راستای کیفی سازی آموزش، مدارس کمتر از ۱۰ دانش آموزان طی سال تحصیلی جاری تجمیع شدند اظهار کرد: ۱۷۵ مدرسه کمتر از ۱۰ دانش آموز طی سال گذشته در استان دایر بود که از این تعداد به ۱۴۱ مدرسه تجمیع یافت.

 

قائدامینی جبران کمبود نیروی انسانی و بالا رفتن مهارت های اجتماعی دانش آموزان را مهمترین اهداف تجمیع مدارس کمتر از ۱۰ دانش آموز در چهارمحال و بختیاری برشمرد و تصریح کرد: با افزایش تعداد دانش آموزان کار گروهی، همکاری و همفکری اجتماعی در سطح بالاتری بین دانش آموزان ایجاد می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه این استان همچنان با کمبود نیروی فرهنگی و معلم مواجه است خاطرنشان کرد: در همین راستا از وزارت آموزش و پرورش تقاضا کردیم تا سهمیه استخدامی این استان را افزایش دهد.

 

وی از استخدام ۱۸۸ نفر طی قبولی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در صورت موافقت وزارتخانه با تقاضای استان این تعداد برای سال جاری افزایش می یابد.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه صفر شهادت امام رضا ع اربعین حسینی پیاده روی اربعین رحلت پیامبر اسلام سالروز شهادت امام رضا ع امام رضا ع کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری دانش آموزان دانش آموز وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان

اسماعیل کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در چهار رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند، گفت: این مسابقات در رشته‌های ورزشی فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز و والیبال برگزار می‌شود.

وی افزود: در رشته‌های فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت دارند اما رقابت در رشته والیبال ویژه دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان است.

کوهی خاطرنشان کرد: این دوره مسابقات ورزشی از تاریخ یازدهم الی چهاردهم اردیبهشت ماه به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تعداد ۲۸۵ نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات شهرستانی مدارس سمپاد حضور دارند، گفت: این مسابقات در چهار سالن ورزشی اوراز، شهید احمدپناه، استقلال و هنرستان تندرستی پسران به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: مسابقات فوتسال دختران برای اولین بار است بین دانش‌آموزان سمپاد کشور به صورت آزمایشی و در مدارس سمپاد استان کردستان برگزار خواهد شد.

کوهی افزود: برگزاری این دوره مسابقات ورزشی در مدارس استعداد درخشان سبب ایجاد شور و هیجان در بین دانش‌آموزان این مدارس شده است.

کد خبر 6088486

دیگر خبرها

  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری