Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ طبق تحقیقات، تشخیص باروری زنان از روی صورت و صدای آن‌ها امکان پذیر است. این بخش جالب از نمناک درباره ارتباط بین شاخص توده بدنی، سن و سطح تستوسترون است. بین BMI، سن و سطح تستوسترون ارتباط مثبتی برقرار است.

طبق تحقیقات جذابیت صورت و صدا از باروری زنان خبر می‌دهد. طبق تحقیقاتی که در دوره قاعدگی مختلف روی تعدادی از زنان صورت گرفت؛ محققان از بزاق دهان آن‌ها نمونه برداری کردند تا سطح تستوسترون بدنشان را تشخیص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین قد و وزن آن‌ها اندازه گیری و صدا و تصویر آن‌ها گرفته شد. پس از آن، از مردان خواستند جذابیت عکس‌ها و صدا‌ها را برحسب رابطه کوتاه مدت و رابطه بلند مدت انتخاب کنند.

تشخیص دوره باروری از چهره

نتیجه‌ها این را نشان می‌داد که سطح تستوسترون بدن زنان با جذابیت صورت رابطه دارد، اما ارتباط چندانی با صدا ندارد. جذابیت صورت با سن و شاخص توده بدنی رابطه عکس دارد، اما جذابیت صدا فقط با شاخص توده بدنی رابطه عکس دارد.

طبق تحقیقات زنان جوان‌تر صورت و صدای جذاب تری نسبت به سایرین دارند.

نکته جالب دیگر این است که وقتی از مردان خواستند جذابیت زنان در رابطه بلند مدت را ارزیابی کنند، آن‌ها صورت را به جای بدن به عنوان نشانه باروری انتخاب کردند و این نشان می‌دهد که تشخیص باروری از صورت راحت‌تر از بدن است.

در واقع زمان تخمک گذاری زنان را می‌توان هم از صورت هم از بدنشان تشخیص داد، در این زمان میان تنه و شکم آن‌ها ورم می‌کند و به رنگ صورتی روشن در می‌آید.

چگونه دوران باروری زنان را تشخیص دهیم؟

زنان در مرحله فولیکار از دوره قاعدگیشان بیشترین باروری را دارند که این مرحله از یک هفته بعد از قاعدگی شروع می‌شود و یک هفته بعد با شروع تخمک گذاری پایان می‌گیرد. در این دوره رفتار، فیزیک و روان زنان تغییر می‌کند که این تغییرات با تغییر دیگر پستانداران یکسان است.

به طور کلی هنگامی که زمان تخمک گذاری زنان فرا می‌رسد، جذابیت آن‌ها نیز بیشتر می‌شود. البته طرز لباس پوشیدن نیز در جذابیت تاثیر دارد.

در طول ماه رنگ پوست زنان نیز تغییر می‌کند، اما نه آن چنان محسوس؛ زیرا اکثر خانم‌ها آرایش می‌کنند و این موجب می‌شود تغییراتشان چندان به چشم نیاید.

پوست دیگر پستانداران مانند بوزینه ژاپنی و بوزینه‌های درشت زمانی که بیشترین باروری را دارند و نزدیک تخمک گذاری هستند، قرمز می‌شود. باید متوجه شده باشید که تغییرات بدن ما انسان‌ها نیز مانند آن‌ها است.

طبق تحقیقات از نظر مردان، زنانی که پوستشان قرمزتر است جذاب‌تر هستند. برای پی بردن به این مسئله ما روی ۲۲ داوطلب زن جوان تحقیقات کردیم و در ۱۳ موقعیت مختلف در ماه آن‌ها را کنترل کردیم.

چگونگی تشخیص باروری در خانم‌ها

از آن‌ها خواستیم آرایش نکنند و لباس مشکی بپوشند تا تاثیر عوامل غیر درونی کم شود (اکثر خانم‌ها نزدیک تخمک گذاری تمایل به پوشیدن لباس‌های قرمز و صورتی دارند)؛ سپس از خود عکس بگیرند.

پس از آن با استفاده از یک برنامه کامپیوتری عکس‌ها را ویرایش کردیم. ما متوجه شدیم قرمزی صورت زنان در هر دوره تغییر می‌کند، اما این تغییر به گونه‌ای نیست که با چشم غیرمسلح قابل دیدن باشد، بنابراین مردان توانایی تشخیص آن را ندارند.

زنان پیش از تخمک گذاری باروری بیشتری از بعد از آن دارند، اما قرمزی صورت در هر دو مرحله یکسان است. تاثیر دوره قاعدگی روی پوست و تغییر جذابیت زنان از نظر مردان هنوز شک برانگیز است.

اگر گونه انسان در گذشته درگیر چنین تغییراتی بود، امروزه دیگر نیست. علاوه بر این‌ها ممکن است تغییرات دیگری هم در بدن زنان رخ بدهد.

تشخیص باروری از روی لب

ما تنها لب زنان در دوره را بررسی کرده ایم. احتمالا لب زنان زمانی که بیشترین باروری را دارند، حتی بدون استفاده از رژلب قرمزتر می‌شود (زنان نزدیک تخمک گذاری به استفاده از رژلب تمایل بیشتری دارند).

در هر حال زنان نباید نگران آشکار بودن باروری شان از روی صورت باشند؛ قرمزی صورت مربوط به دوره ماهانه است نه باروری یا احتمال بارداری. برچسب ها: رویداد24 ، تشخیص باروری ، باروری زنان ، تشخیص بارداری زنان ، دوره باروری زنان ، تشخیص دوره باروری از چهره ، تستوسترون ، اخبار سلامتی ، اخبار سبک زندگی ، سلامت و زندگی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باروری زنان تستوسترون اخبار سلامتی سلامت و زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرآورد همیشه شرایط و جذابیت‌های خاص خودش را دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان گفت:امروز برای ما ثبات خیلی اهمیت داشت که آن را نشان دادیم.
ژوزه مواریس افزود: از نظر احساسی ذوب آهن با توجه به شرایطی که از هفته قبل داشت کمی از ما در این بحث جلوتر بود ولی ما نشان دادیم که می‌توانیم در شرایط سخت ثبات خود را نشان دهیم.
وی گفت: امروز ما با یک گل پیروز بازی شدیم و فکر می‌کنم که لیاقت این پیروزی و کسب ۳ امتیاز را داشتیم.
سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان افزود: ما باید مقابل مشکلات بایستیم تا از این شرایط سخت عبور کنیم.
ژوزه مواریس افزود: هرچند که هواداران امروز آنچنان که باید حضور نداشتند و این طبیعی است چراکه آنها انتظار دارند در چند بازی اخیر عمل نکردیم و ما باید این شرایط را بپذیریم و برای بهتر شدن و تغییر آن تلاش کنیم.
وی گفت: همه هواداران قابل احترام هستند و ما باید برای آنها تلاش کنیم تا با اتحاد بیشتر به موفقیت‌های بهتر و بیشتری برسیم.

دیگر خبرها

  • سیل دبی نتیجه تغییرات آب و هوایی بود یا باروری ابرها؟
  • آخرین جزئیات از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • دستگاه تحلیل سیگنال‌های الکتریکی در لایه‌های پوست ساخته شد/ امکان بهبود و پایش زخم
  • شهرآورد همیشه شرایط و جذابیت‌های خاص خودش را دارد
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • ۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار