Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه ۷ استان ساحلی باید بر اساس ظرفیت سواحل‌ مهارت‌آموزی کنند گفت: مهارت آموزی با محوریت دریا از جمله بندر و صیادی و کشتیرانی در استان‌های ساحلی ارائه می‌شود. ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، علی اوسط هاشمی صبح امروز در نشست با خبرنگاران در عسلویه بیکاری جوانان را دغدغه اصلی کشور دانست و اظهار داشت: پایه اصلی رفع مشکلات بیکاری و ایجاد اشتغال، مهارت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی، توجه به مهارت و تخصصی کردن آن را در اولویت برنامه‌ها دانست و تاکید کرد: پرداختن به سطوح 8 گانه صلاحیت‌های حرفه‌ای از کارگر ساده و دکتری حرفه‌ای از جهت‌گیری‌‌های کلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و شورای عالی  مهارت برای روی‌آوری به سمت مهارت است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه در 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی عمده توجه‌های به مهارت آموزی بوده است تصریح کرد: تبدیل مهارت‌آموزی به ایدئولوژی ملی و عملیاتی شدن مهارت در همه عرصه‌ها می‌تواند روند توسعه و پیشرفت را شتاب دهد.

هاشمی با تاکید بر توجه به مهارت در بندر و صیادی و کشتیرانی بیان‌کرد:  7 استان ساحلی باید بر اساس ظرفیت سواحل مهارت‌آموزی کنند و در این زمینه مهارت آموزی در عرصه دریا محوری از جمله بندر و صیادی و کشتیرانی در استان‌های ساحلی ارائه می‌شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  استان بوشهر را قطب انرژی کشور دانست و تاکید کرد: مهارت‌آموزی در حوزه انرژی با توجه به ظرفیت استان باید در اولویت قرار بگیرد  تا زمینه اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی فراهم شود.

وی با تاکید بر آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز بازار گفت: صنایع و کارگاه‌های تولیدی و خدماتی باید بر اساس ظرفیت مناطق زمینه  اشتغال جوانان را فراهم کنند تا بر اساس مهارت آموزی  اشتغال آنان ایجاد شود.

هاشمی با بیان اینکه بوشهر در عرصه کشاورزی در برخی از فصول پیشتاز است افزود: مهارت در عرصه کشاورزی در حوزه‌های گوناگون استان بوشهر مورد توجه قرار دارد و مکهارت آموزی فرآوری محصولات نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای: مهارت نیروی کار در کشور کافی نیست اوسط هاشمی رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای شد 500 حرفه مهارتی در مدارس استان بوشهر ارائه می‌شود

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  با بیان اینکه در عرصه کشت گلخانه‌ای و پرورش آبزیان و باغبانی به خوبی مهارت آموزی نشده خاطر نشان کرد: کشاورزی، دریا و انرژی از بخش‌های مهمی است که در عرصه آموزشی در اولویت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای قرار دارند.

انتهای پیام/ ع

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر اظهار کرد: توسعه ورزش‌های دانش‌آموزی نقش مهمی در توسعه ورزش کشور خواهد داشت.

یاسر جمالی با اشاره اینکه طرح ملی آمایش سرزمینی به دستور رئیس جمهور و مشارکت وزارت ورزش و جوانان در حال تدوین است، گفت: با اجرای این طرح شاهد رشد و توسعه متوازن ورزش کشور و استان بوشهر خواهیم بود.

وی افزود: هیئت ورزش دانش‌آموزی اساس و پایه طرح است که اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نگاه ویژه به این هیئت دارد.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084835

دیگر خبرها

  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • پیش بینی ۴۰ درصدی آموزش مهارتی بر اساس برنامه هفتم
  • از یافته‌های نوین رادیو دارویی در تراز جهانی رونمایی می‌شود
  • زلفی گل: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز فنی و حرفه ای برای تحقق شعار سال
  • خنداندن و شادبودن مردم عیب نیست/ باید میزهای مدیران سر و ته شود!
  • «کنگان» رتبه نخست استان بوشهر در آموزش فنی‌وحرفه‌ای را کسب کرد