Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@20:04:10 GMT

شعله شمع، سبب آتش سوزی یک مسجد در کاشان شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۰۶۸۳

شعله شمع، سبب آتش سوزی یک مسجد در کاشان شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان گفت: روشن گذاشتن شمع در مجاورت پنجره یک مسجد در کاشان، سبب آتش سوزی مسجد شد.

«روح الله فدایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: ساعت یک و ۴۷ دقیقه بامداد امروز ۸ آبان ماه، آتش سوزی مسجدی در خیابان آیت الله سعیدی کاشان به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی این شهر اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان افزود: آتش نشانان بلافاصله بعد از اعلام حریق، در قالب سه تیم عملیاتی ایستگاه چهار اعزام شدند و پس از دو دقیقه به محل حادثه رسیده و در نخستین مراحل حریق، آن را مهار کردند.

 

 

فدایی روشن کردن شمع چند شهروند و رها کردن آن در نزدیکی پوشش های قابل اشتعال پنجره مسجد را سبب آتش سوزی و بروز خسارت در این مسجد عنوان کرد و افزود: در این آتش سوزی، پرده، حفاظ های پلاستیکی ، سقف کامپوزیت محل و قسمت کفشداری داخل مسجد دچارحریق شده بود که توسط آتش نشانان سازمان  مهار و اطفا شد و از گسترش آن به دیگر قسمت های این محل مذهبی جلوگیری شد.

 

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کاشان تصریح کرد: این حادثه در حالی رخ داده است که آتش نشانی کاشان پیش از فرارسیدن ماه محرم در مورد ایمنی اماکن مذهبی هشدار لازم را داده بود./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت امام رضا ع سالروز شهادت امام رضا ع امام رضا ع استان همدان عزاداری ماه صفر پیاده روی اربعین فعالیت های مسجدی مهار آتش سوزی حادثه کاشان اصفهان آتش سوزی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه

عنایت‌الله راهنورد گفت: پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد طی تماس با سامانه ۱۲۵ جهت امدادرسانی در یک حادثه تصادف در شهرک منظریه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد افزود: در این حادثه، راننده خودروی سواری حین گردش در مسیر کنترل خودرو را از دست می‌دهد و دچار واژگونی و سقوط می‌شود.

بیشتر بخوانید

حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد

وی اضافه کرد: ماموران آتش‌نشانی سریعا در محل حاضر و ضمن ایمن‌سازی صحنه تصادف، نسبت به نجات و رهاسازی راننده و سرنشینان مصدوم اقدام کردند.

راهنورد ادامه داد: مصدومان پس از نجات تحویل پرسنل اورژانس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم