Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: یک سر تمساح پوزه کوتاه ایرانی(گاندو) شب‌گردی که شبانه به روستا وارد شده بود توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سرباز در جنوب استان شناسایی و زنده‌گیری شد. ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

وحید پورمردان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سرباز از زنده‌گیری و رهاسازی یه سر تمساح سرگردان در روستای منطقه راسک در جنوب استان خبر داد و اظهار داشت: پس از اطلاع از ورود تمساح سرگردان به یکی از روستاهای توابع شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سرباز بلافاصله در منطقه حضور یافتند و اقدام به زنده گیری گاندوی شب‌گرد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمله گاندو به یک چوپان در جنوب سیستان و بلوچستانگزارش ویژه تسنیم|"گاندو" برکتی که دردسرساز شد/ آیا کمبود آب موجب حمله تمساح‌ها شده؟ + فیلمورود کشتی‌گیران به ماجرای «گاندو»

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ادامه داد: مردم جنوب استان سال‌های سال است که با گاندوها زندگی می‌کنند و محیط زیست استان را در راستای حفظ و حراست از این گونه یاری می‌رسانند. مردم فهیم و صبور این مناطق با مهربانی به یاری محیط بانان شتافته و در زنده‌گیری تمساحی که وارد حریم روستا شده بود و انتقال آن به دامن طبیعت و زیستگاه مناسب مشارکت کردند.

وی با اشاره به اینکه گاندو به سرعت به محل زیستش دریاچه پشت سد «پیشین» در بلوچستان منتقل شد، اظهار داشت: از همه اهالی منطقه و روستاهای مجاور زیستگاه‌های تمساح تقاضا داریم از نزدیک شدن به برکه‌های زیست این گونه خودداری کرده و در صورت مشاهده تمساح در حریم مناطق مسکونی سریعاً موضوع را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست منطقه اطلاع دهند.

انتهای پیام/ز

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

  محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه حضور میدانی خود در مناطق درگیر با سیلاب جنوب استان  بلافاصله پس از بازدید صبح امروز خود از آخرین وضعیت منابع آبی شهرستان زهک به همراه عباسعلی ارجمندی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی عازم شهرستان کنارک شد.

گفتنی است؛ استاندار سیستان و بلوچستان در این بازدید با حضور در روستا‌های درگیر سیلاب شهرستان کنارک آخرین وضعیت زیرساخت‌ها و همچنین آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم این منطقه پس از بارندگی‌های اخیر را به صورت میدانی بررسی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • (عکس) زنده‌گیری یک راس بره میش وحشی در پردیس تهران
  • جزئیات سیل در ۲۵ شهرستان کشور / وضعیت در سیستان و بلوچستان اضطراری است
  • زنده‌گیری یک رأس بره میش وحشی در پردیس