Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا جمال عالمی نیسی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از وضعیت آبگرفتگی خیابان انقلاب در جمع خبرنگاران بیان کرد: سال گذشته با بارش ۴۰ میلیمتری باران این خیابان دچار آبگرفتگی شدید شد اما امسال با وجود بارش ۶۰ میلیمتری باران میزان آبگرفتگی کاهش یافته است.
وی با اشاره به احداث شبکه فاضلاب و نصب موتورپمپ‌ها در این خیابان افزود: با اتصال این شبکه به منطقه گلستان می‌توان مشکل آبگرفتگی کمپلوی شمالی و جنوبی را کامل حل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عالمی نیسی گفت: با نصب تنها یک پمپ دیگر، خیابان انقلاب از وضعیت آبگرفتگی ناشی از باران خارج می‌شود و اگر بارش‌هایی در حجم بارش ۶۰ میلیمتری دوشنبه رخ دهد باز هم مشکل خاصی ایجاد نمی‌شود.
وی افزود: سال گذشته با بارندگی ۴۰ میلیمتری خیابان انقلاب اهواز  مملو از آب شده و حتی آب به منازل مردم نیز سرایت کرده بود.
استاندار خوزستان با اشاره به مشکلات پیش آمده در اثر بارش باران در شهر اهواز با تاکید بر این که مسئولان شهر موظف به پاسخگویی به مردم هستند، گفت: شهردار اهواز و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز موظف شدند نقطه به نقطه در مناطق آبگرفته اهواز حضور داشته باشند، مسئولان شهری اهواز باید از تریبون‌های عمومی اقدامات یکسال گذشته و کارهایی که شده را توضیح دهند و به رفع کمبودهایی که باید اصلاح و رفع  شوند بپردازند.

بارش ۶۰ میلیمتری شامگاه دوشنبه اهواز سبب بروز مشکل در رفت و آمد شهروندان و آبگرفتگی معابر شد.
به گفته مدیرعامل آبفای اهواز شبکه فاضلای این شهر ظرفیت دفع ۱۵ تا ۲۰ میلیمتر بارندگی را دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب خوزستان اهواز شهرداری اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بارش شدید باران و سیل در خیابان‌های دبی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • فیلمی از بارش باران در بهاباد و آبگرفتگی معابر
  • بارش باران در بهاباد و آبگرفتگی معابر
  • بارش باران و آبگرفتگی در معابر جاسک + فیلم
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان
  • بارش تندری و شدید باران در خیابان های زاهدان + فیلم | حجم بارندگی را ببینید
  • فروریختن یک جاده در العین امارات در اثر بارش باران (فیلم)
  • (ویدئو) بارش شدید باران و سیل در خیابان‌های دبی
  • بارش ۴۶ میلیمتری باران در لارستان
  • (ویدئو) بارش شدید باران و آب‌گرفتگی خیابان‌های دبی
  • آبگرفتگی معابر شهر رحمت آباد شهرستان ریگان براثر بارش شدید باران