Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مورد توزیع سبد کالا به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: رئیس جمهور دستورات لازم برای توزیع سبد کالا را صادر کرده است و در حال کار روی آن هستند.

مرتضی بختیاری در مورد توزیع سبد کالای فصل پاییز میان مددجویان کمیته امداد و نیازمندان گفت: مذاکرات لازم در این خصوص انجام شده است و در حال تلاش هستیم تا بتوانیم مرحله بعد سبد کالا را میان مددجویان توزیع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: رئیس جمهور دستورات لازم برای توزیع سبد کالا را صادر کرده است و در حال کار روی آن هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: پس از اعلام نهایی دولت و تخصیص اعتبارات لازم، سبد کالای فصل پاییز میان مددجویان تحت پوشش و همچنین نیازمندان توزیع خواهد شد اما هنوز زمان دقیق آن مشخص نشده است.

بختیاری در مورد افزایش مستمری مددجویان نیز گفت: افزایش ۲۰ درصد مستمری مددجویان کمیته امداد از شهریور ماه ابلاغ و پرداخت شده است و برای پرداخت مابه التفاوت آن در ماههای اول سال تدابیری اندیشیده شده و در تلاش هستیم تا پس از تخصیص اعتبار ، مابه التفاوت افزایش مستمری ها را نیز پرداخت کنیم.

 سبد کالا درماه رمضان بصورت نقدی به حساب بیش از دو میلیون خانوار تحت حمایت کمیته امداد واریز شد که حدود ۱.۵ میلیون خانوار مددجو عادی کمیته امداد و ۵۰۰ هزار خانوار مشمول تبصره ۱۴ این نهاد بودند. مبلغ این سبد برای خانوارهای یک نفره ۱۰۰ هزار تومان، ۲ نفره ۱۵۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۲۵۰ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۳۰۰ هزار تومان بود./مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند

 حجت الاسلام مهری،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه استان قم در مراسم واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان گفت: امروز مجموعاً ۳۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در سراسر کشور به مددجویان کمیته امداد تحویل داده می‌شود که سهم قم از این تعداد ۸۰ واحد است.

 وی گفت: از مجموع ۸۰ واحدی که در قم به بهره برداری رسید، ۳۴ واحد در سلفچگان، ۲۵ واحد در روستا‌ها و ۲۱ واحد در پردیسان ساخته شده است.

وی با اشاره به هزینه ۴۰ میلیارد تومانی کمیته امداد امام خمینی استان برای ساخت این واحد‌ها گفت: برای ساخت هر واحد، ۲۸۰ میلیون تومان آورده توسط متقاضیان تامین شده و مابقی تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران به پروژه‌ها تزریق شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی
  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان
  • واگذاری یک هزار و ۶۰۲ واحد مسکونی به مددجویان خوزستانی
  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند