Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-16@16:11:51 GMT

دلیلی ندارد «ستایش» ادامه داشته باشد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۲۸۹۶

دلیلی ندارد «ستایش» ادامه داشته باشد

خرداد؛ مهدی سلوکی که اخیرا با ایفای نقش در سریال «ستایش» دیده شد، از دوران اجرا و ممنوع الکاری و همچنین احتمال ساخته شدن یا نشدن «ستایش ۴» سخن گفت.

به گزارش خرداد به نقل از روابط عمومی برنامه «فرمول یک»، سلوکی در ابتدا درباره آغاز به کارش که با اجرا اتفاق افتاد و اینکه چرا این مسیر را ادامه نداد، توضیح داد: ۱۸ سال پیش مجری «نیمرخ» بودم اما دیدم این کاره نیستم و اجرا را کنار گذاشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدل آن برنامه مجری بازیگری بود و ما پلاتو را حفظ می‌کردیم و مدلی که مهمانی داشته باشیم یا موضوعی به ما بگویند و اجرایش کنیم، نبود. من هم اجرا را کنار نگذاشتم و خودش مرا کنار گذاشت. آخرین بار مجری «نیمرخ» بودم و دیدند جواب نداد کلا جمع شد!

نمی‌دانستم قرار است گریم‌های سریال «ستایش» چطور باشد

این بازیگر درباره انتقاداتی که به رابطه مادر و فرزندی بین او و نرگس و محمدی در «ستایش» شده بود، اظهار کرد: من چون یک ذره پیر شده‌ام و نرگس محمدی نشده بود. البته من این را نشنیده‌ام کما اینکه من نباید جواب بدهم فیلمنامه ای بود و قصه نوشته شده بود و من بازی کردم. نمی‌دانستم گریم ها قرار بود چطور باشد و دخالتی هم نداشتیم. چون به ما مربوط نیست.

سلوکی درباره میزان مخاطبان «ستایش» اظهار کرد: ما ایرانی‌ها کلا خواسته یا ناخواسته سنتی هستیم. حتی نوجوان‌های به‌روزمان هم رگه‌هایی از سنت مثل احترام به بزرگترها، حرف زشت نزدن و... در وجودشان است. به اعتقاد من اینکه ستایش خیلی بیننده داشت همین دلیل بود که این روابط را خیلی زیاد داشت. این احترام‌ها قشنگ بود.

گاهی مجبوریم سرتیترهایی را به مخاطب دیکته کنیم

وی تصریح کرد: یک جایی هم خواسته یا ناخواسته مجبوری. به هر حال سریال ساخته می‌شود که حرفی برای گفتن داشته باشد و ما سرتیترهایی مثل احترام را به مخاطب دیکته کنیم. برای همین هم مخاطب زیاد دارد. همه جا حتی در شهرهایی که تلویزیون آنجا به سختی پیدا می شد از من درباره «ستایش» می پرسیدند

این بازیگر درباره‌ی آمارهایی که درباره میزان بالای مخاطب «ستایش» مطرح می شود، گفت: دروغ و راستش را کار ندارم، اما قبل از اینکه کار را شروع کنیم هر جا می رفتم از من می پرسیدند ستایش چه می شود؟ حتی در شهرهایی که تلویزیون به سختی پیدا می‌شود کار را دیده بودند. پیش داوری نمی‌کنم و دخالتی در این مسئله ندارم اما به نظرم مسائلی در سریال هست که ایرانی‌ها دوست دارند.

سلوکی یادآور شد: پدربزرگ خود من وقتی در قید حیات بود و به خانه‌اش می رفتیم پدرم از قبل می گفت اگر آنجا رفتیم و پدربزرگ چیزی گفت جواب ندهی‌ها. روابط نوه و پدربزرگ را در سریال ستایش هم می‌دیدیم و نوه حتی اجازه اظهارنظر جلوی پدربزرگ را نداشت.

نمی دانم چرا ممنوع الکار شدم

بازیگر «تب سرد» در پاسخ به این سوال که چطور بعد از سریال «نرگس» که همه بازیگران آن جوان اول تلویزیون و سینما شدند، اما او ممنوع الکار و از کشور خارج شد، توضیح داد: بعد از آن سریال بود که در تایمی در حالی که علتش را نمی‌دانم، صلاح دانستند من فعالیتی نداشته باشم! آن زمان مدام قرارداد می‌بستم و به دفاتر می‌رفتم اما می‌گفتند شما بروید منزل استراحت کنید!

وی اضافه کرد: این شد که دیگر به دوبی رفتم و چهار پنج سال آنجا بودم. البته در آن مدت هم سعی می کردم به تلویزیون برگردم. یک کار هم صحبت کردیم و قرارداد بستیم و سه چهار بار به ایران آمدم و برگشتم و نشد. گفتم حداقل پول بلیت مرا بدهید! به هر حال دوباره خواست خدا شامل حال من شد و با نقش‌های کوچک کوچک کار کردم و به عشقم رسیده ام و دوباره دارم کار می کنم. چون من بازیگری را خیلی دوست دارم.

دلیلی ندارد ستایش ادامه داشته باشد

سلوکی در پاسخ به اینکه آیا «ستایش ۴» ساخته می‌شود؟ اظهار کرد: فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد، چون همه چیز به سر و سامان رسید و همه به مرادشان رسیدند و دیگر دلیلی ندارد که ادامه داشته باشد. قبلا برخی دوستان حرف زده بودند درباره فصل ۳ و دعوایشان را کرده بودند ما حرفی نزنیم بهتر است.

برچسب ها: مهدی سلوکی ، ستایش

منبع: خرداد

کلیدواژه: مهدی سلوکی ستایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| چهره جدید «فریده» سریال بزنگاه بعد از ۱۵ سال

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه تصویر زیر را مشاهده نمائید.

منبع: فرادید

 

دیگر خبرها

  • نخستین تصویر علی شادمان در یک سریال جدید
  • ولایی: هیچ دلیلی برای وجود داروی غیرمجاز در داروخانه‌ها قابل پذیرش نیست
  • نون خ ادامه دارد؟ | آقای جبلی سر صحنه به سعید آقاخانی گفت...
  • بررسی تاریخی جریان نفوذ در آستانه ادامه پخش سریال سرزمین مادری
  • جبلی: میدان همکاری با هنرمندان را نبسته‌ایم
  • کنعانی: کشتی اسرائیلی به دلیلی نقض قوانین توقیف شد
  • عکس| چهره جدید «فریده» سریال بزنگاه بعد از ۱۵ سال
  • سه دلیلی که نشان می‌دهد در معرض ابتلا به بیماری کبدی هستید
  • سعید آقاخانی چطور «نون‌خ۵» را محبوب نگه می‌دارد؟
  • لوکاشنکو: دلیلی برای امضای توافق صلح بین روسیه و زلنسکی نیست