Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@22:12:38 GMT

شکست اسنوکرباز ایرانی مقابل مرد شماره ۹ جهان

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۳۲۸۱

شکست اسنوکرباز ایرانی مقابل مرد شماره ۹ جهان

حسین وفایی، اسنوکر باز ایرانی مقابل نفر نهم جهان شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، حسین وفایی تنها نماینده ایران در مسابقات آزاد اسنوکر جهان مقابل  کایرن ویلسون در یک بازی نزدیک، پنج بر چهار شکست خورد. کایرن ویلسون اهل انگلستان و مرد شماره ۹ جهان است. 

 

این اسنوکر باز ایرانی موفق شده بود که در بین ۳۲ بازیکن برتر این مسابقات قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین وفایی در رنکینگ جهانی در رده ۳۱ قرار دارد.

 

این اسنوکر باز ایرانی دیروز ( سه شنبه ) در دور اول موفق شده بود مقابل حریف چینی لو هائوشن نفر ۲۵ رنکینگ حرفه‌ای های جهان به پیروزی پنج بر یک برسد.

 

این مسابقات از ششم تا ۱۲ آبان ماه در یوشان چین با حضور ۶۴ اسنوکر باز در حال پیگیری است. مجموع جوایز این مسابقات حدود ۷۷۲ هزار پوند است که نفر اول ۱۵۰ هزار پوند را برنده خواهد شد.

 

بیلیارد حسین وفائی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بیلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان همکاری نواک جوکوویچ با مربی‌اش

نواک جوکوویچ تنیسور صربستانی و قهرمان ۲۴ دوره گرند‌اسلم از پایان همکاری خود با مربی‌اش گوران ایوانیسوویچ خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نواک جوکوویچ در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: لحظه‌ای را به خاطر می‌آورم که از گوران دعوت کردم تا بخشی از تیم من شود. در سال 2018 بود، من و وایدا به دنبال چیزی جدید برای تیم خود بودیم. در واقع، کار با گوران نه تنها به ما کمک کرد تا سرویس خود را ارتقا دهیم، بلکه شادی، خنده، رنکینگ شماره یک جهان، رکوردها و پیروزی‌های گرند‌اسلم را برای ما به ارمغان آورد.

صعود آلکاراس، سینر و مدودف به یک چهارم نهایی مسترز میامی

تنیسور شماره یک جهان در ادامه این متن آورده است: چند روز پیش من و گوران تصمیم گرفتیم با هم همکاری نکنیم. ما فراز و نشیب‌هایی را در زمین تجربه کرده‌ایم، اما دوستی ما همیشه قوی بوده است. بابت همه چیز ممنون دوست من؛ دوستت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ
  • حضور بازیکن جوان ایرانی در کنار ستارگان جهان در المپیک
  • حضور هندبالیست ایرانی در المپیک پاریس
  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • مدعی شماره یک MVP والیبال ایران اینجاست
  • پایان همکاری نواک جوکوویچ با مربی‌اش
  • بررسی فیلم «مصلحت» و نقد «حسینیه معلی» در شماره فروردین مجله خیمه
  • دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی ترامپولین 
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • دکلان رایس: رودری بهترین شماره 6 جهان است؛ استونز نمی‌دانست که قرار است مقابل آرسنال بازی کند