Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-23@14:31:41 GMT

تصاویر/ مدرسه گاوبازی

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۳۳۸۳

تصاویر/ مدرسه گاوبازی

نوجوانان و حتی کودکان زیادی در مدارس گاوبازی در اسپانیا آموزش می بینند. به گزارش جنوب نیوز و به نقل از  فرارو، یکی از مناطقی که مدارس گاوبازی در آن وجود دارد اندلس است. در اینجا 20 مدرسه گاوبازی وجود دارد و بسیاری از آنها ترجیح می دهند از ورود افراد غیرمتفرقه جلوگیری کنند.

در یکی از این مدارس حدود 15 تا 20 پسر حضور دارند که بیشتر آنها نوجوان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال یک پسر 6 ساله نیز در میان آنها دیده می شود. معمولا افرادی که به این مدارس مراجعه می کنند باید 9 سال به بالا باشند.

از مسئول آموزش آنها پرسیده شد که این پسر با این سن و سال در مورد کشتن و مرگ چه درکی دارد؟ که او گفت همه درباره این موضوع فکر نمی کنند و آنها درباره اسطوره های ماتادور و گاوباز فکر می کنند و اینکه روزی بتوانند لباس ویژه گاوبازی را بپوشند.

گاوبازی در اندلس مانند بسیاری دیگر از مناطق اسپانیا رایج است. بنابراین جای تعجب نیست که کودکان و نوجوانان در معرض این رویدادها قرار بگیرند.

با این حال گاوبازی در اسپانیا یک پیوند نسلی است. بسیاری از این کودکان توسط پدربزرگ هایشان به این مدارس آورده می شوند. کودکانی که واقعا عاشق پدربزرگ هایشان هستند طبیعی است که به راحتی به این مدارس راه پیدا می کنند.

وقتی از پسران در حال آموزش در مدرسه گاوبازی پرسیده شد فیلم های مورد علاقه آنان چیست گفتند دوست دارند فیلم های گاوبازی قدیمی از دهه 50 و 60 میلادی را تماشا کنند.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری در سه شنبه‌های افتتاح در دبستان دو کلاسه مشارکتی روستای شاهین قلعه در بخش مرکزی مشهد اظهار کرد: به دانش آموزان و آینده سازان جامعه تبریک می‌گویم که امروز در روستای شاهین قلعه در مدرسه‌ای که به همت بزرگ مردانی در فضای خوب و مناسب ساخته شده برای تحصیل آمده‌اند چون تلاش‌های ارزشمند برای ساخت این آموزشگاه انجام شده است و در ساخت مدارس به خصوص در مناطق کم برخوردار، خیرین به شکل گسترده پای کار آمده‌اند.

فرماندار مشهد افزود: ممکن است در برخی موارد میزان کمک خیرین برای ساخت یک مدرسه کم باشد اما این مساله دارای اهمیت نیست چرا که مهم خیر و برکت کمک‌های خیرین و حمایت‌های مردمی روستا از مدرسه است.

وی خاطرنشان کرد: احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است چرا که سرعت اجرای طرح در این گونه موارد بیشتر است و از طرفی مردم به واسطه اینکه مدرسه وقف و خیرساز است در مراقبت، حمایت و نگه داری از آن توجه بیشتری دارند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش تبادکان اظهار کرد: مدرسه سازی در تبادکان، پرجمعیت ترین منطقه آموزشی منطقه آموزش و پرورش کشور و ۱۶۰ هزار دانش آموز تا برطرف شدن مشکل کمبود فضاهای آموزشی همچنان ادامه دارد.

محمدحسین عبدالهی افزود: از اواسط سال ۱۴۰۱ تاکنون ۲۱۸ کلاس درس با مجموع ۲۵۷ میلیارد تومان در تبادکان افتتاح و به بهره برداری رسیده است و این مهم جز با فضل الهی و همت خیرین و همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس، مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی و اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی میسر نمی‌شد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش تبادکان ضمن تجلیل از کمک خیرین نیکوکار مدرسه ساز خاطرنشان کرد: یک استخر، سالن ورزشی و چند زمین چمن در آستانه افتتاح قرار دارند که به زودی این طرح‌های ورزشی نیز در تبادکان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اظهار کرد: اهمیت حضور و مشارکت خیرین آن قدر زیاد است که بیشتر مدرسه سازی‌هایی که در تبادکان انجام می‌شود با همت و تلاش خیرین صورت می‌گیرد و خیرین با مدرسه‌ای که می‌سازند در واقع برای خود و خانواده خود روضه رضوان می‌سازند.

دیگر خبرها

  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • تداوم اجرای طرح سفیران ۱۲۵ در مدارس یزد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق