Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مشاور برنامه‌ریزی استراتژیک مدیرعامل مؤسسه صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن از برگزاری جلسه معرفی استاندارد های کیفی در این مجموعه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن، محمد اخوان ادامه داد: این جلسه صبح روز چهارشنبه یکم آبان ماه در محل صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جهت  معرفی استاندارد های کیفی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این جلسه که با تشریح تحولات استانداردها در طی چند سال اخیر همراه بود، بیست نفر از مدیران شرکت‌های تابعه صندوق پس انداز شرکت کردند.

مشاور برنامه‌ریزی استراتژیک مدیرعامل مؤسسه صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن درباره لزوم برگزاری این دوره گفت: در زمینه های مختلف کسب و کار صندوق پس انداز از تولید سوزن خطوط ریلی تا ارائه خدمات حمل و نقل، انجام پروژه های EPC خطوط ریلی  و خدمات گردشگری به استانداردهای متنوعی نیاز است که هدف ما از برگزاری این دوره توسعه دانش استانداردها در سطوح مختلف شرکتهای تابعه بوده است.

او گفت: امید است در این مسیر گامهای بلندی در جهت ارتقاء سطح کیفی فعالیتها ی  صندوق پس انداز و شرکتهای تابعه برداریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محمد اخوان استاندارد های کیفی پروژه های EPC

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

سرهنگ جمشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این برنامه با هدف تجدید عهد و پیمان با شهدا و حفظ، تقویت سلامت روح و جسم کارکنان سپاه استان و به مناسبت گرمیداشت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شده است.

وی افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت و کارگاه‌های آموزشی به مناسبت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مختلف سپاه وبسیج چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید

همایش پیاده روی خانوادگی در شهرکرد برگزار می‌شود

سرهنگ جمشیدی اضافه کرد: کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز مسیر جاده سلامت تا تپه نورالشهدای شهرکرد را پیموده و با قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، با آرمان‌های والای شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • هشدار موسسه استاندارد در خصوص فروش طلای کم عیار | با این روش از مصنوعات طلا استعلام بگیرید
  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • بیستمین حراج شمش طلا امروز از ساعت ۱۲