Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان رضوی از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کونگ‌فو بانوان در تربت جام خبر داد.

به گزراش قدس آنلاین ، قربان اعظمی درباره آخرین دوره کلاس‌های مربی‌گری هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان رضوی اظهار کرد: کلاس‌های مربی‌گری درجه ۳ با مجوز فدراسیون و با نظارت اداره کل ورزش و جوانان از ۹ تا ۱۴ مهر و در ۱۲ سرفصل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
به علت اربعین حسینی آزمون پایانی با تاخیر و در تاریخ ۳ و ۴ آبان برگزار گردید. ۵۰ نفر نیز در این آزمون شرکت کردند.

وی در خصوص سایر برنامه های آموزشی این هیات بیان کرد: پیش از این سه سال قبل دوره‌های مربی‌گری درجه یک و درجه سه برگزار شدند، در بهمن و اسفند امسال دوره درجه ۲ را برگزار خواهیم کرد.

رییس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی خراسان رضوی درباره تعداد پایگاه‌های فعال هیئت در سطح استان عنوان کرد: ۲۰۰ باشگاه ورزشی در مشهد داریم. در کل خراسان رضوی، ۲۰ شهرستان نیز حداقل ۲ باشگاه کونگ فو و هنرهای رزمی دارند.

اعظمی ادامه داد: حدود ۲ هزار و ۸۰۰ مربی رسمی و سازمان یافته در استان داریم که بیمه شده هیئت کنگ فو هستند. تعداد زیادی نیز زیر نظر هیئت‌های ورزشهای رزمی و ورزش های همگانی فعالیت می‌کنند. ضمن اینکه تعداد زیادی از ورزشکاران خود را تحت پوشش بیمه قرار نداده اند. تخمین ما این است که حدودا ۵ هزار نفر در حال فعالیت در رشته کونگ‌فو و هنرهای رزمی هستند.

وی در خصوص میزبانی از مسابقات کشوری گفت: مسابقات کشوری کونگ فو نیمه آزاد بانوان در رده سنی بزرگسال از امروز، ۸ آبان در تربت جام و با حضور مربیان و مسئولین فدراسیون برگزار می‌شود، این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی برای جام جهانی را دارد.

ایسنا

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کونگ فو کونگ فوکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: جاده تربت جام - صالح آباد شامگاه چهارشنبه  ۵ اردیبهشت به علت وقوع سیلاب و نبود ایمنی در محدوده روستای یخک، تا اطلاع بعدی مسدود شد.   یوسف بنی اسدی افزود: بارش باران در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های کلات، مشهد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.   وی گفت: همچنین بارش باران جاده‌های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده تیوان و آزادراه و جاده قدیم مشهد- باغچه را تحت تاثیر قرار داده است.   بنی اسدی ادامه داد: مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز - قوچان در محدوده‌های تیوان و زوباران شده است.   براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی بارش‌های بهاری چهارشنبه در روز پنجشنبه نیز تداوم خواهد یافت و بارش‌ها به اوج خود خواهد رسید که احتمال آبگرفتگی و ایجاد روان‌آب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.   طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی