Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@06:18:14 GMT

اعزام کاروان محرومیت‌زدایی به کردستان

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۳۹۰۸

اعزام کاروان محرومیت‌زدایی به کردستان

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: کاروان محرومیت‌زدایی و اکرام محرومان از محل نیت واقفان و مساعدت تعدادی از خیرین استان طی 10 روز اخیر دو بار به‌صورت پایلوت به مناطق محروم استان کردستان اعزام‌شده است.

وی افزود: در این راستا در دور اول ابتدا دو هزار و 500 بسته لوازم‌التحریر و یک هزار پرس غذای گرم هم‌زمان با ایام اربعین بین مردم مناطق محروم استان کردستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان عنوان کرد: 200 بسته غذایی کامل و 500 پرس غذای گرم نیز دیروز، هفتم آبان ماه هم‌زمان با ایام شهادت امام رضا(ع) بین خانوارهای یکی از مناطق محروم سنندج توزیع‌شده است.

حجت‌الاسلام کاروند اعلام کرد: همچنین 97 پک کامل تحصیلی که ارزش ریالی هرکدام از این پک‌ها بیش از دو میلیون ریال است، بین 97 دانش‌آموز دختر محروم ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج توزیع شد.

وی یادآور شد: اقدامات این کاروان تاکنون بین مردم مناطق محروم سنندج توزیع‌شده و کاروان محرومیت‌زدایی اوقاف در هفته‌های آتی به شهرستان‌های قروه، بیجار و دیگر نقاط استان اعزام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا کردستان کاروان محرومیت زدایی حجت الاسلام کاروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار

باهمت خیرین، هیات مدیره شهرجدیدرامشارواداره تبلیغات اسلامی هامون تعداد۴۵زائراولی ازشهرجدیدرامشاربه کربلای معلی به صورت زمینی اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست