Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@10:40:42 GMT

صیادمنش به ترکیب استانبول اسپور رسید

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۴۰۱۱

صیادمنش به ترکیب استانبول اسپور رسید

ملی پوش جوان ایرانی استانبول اسپور جزو نفرات اصلی این تیم برابر تپچیک اسپور قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله چهارم جام حذفی فوتبال ترکیه، تیم استانبول اسپور که اللهیار صیادمنش را در اختیار دارد، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در استادیوم نچمی ساراچ‌اوغلو به مصاف تیم دسته سومی تپچیک اسپور رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صیادمنش که در مرحله قبل جام حذفی در ترکیب استانبول اسپور حضور داشت و در سه دیدار اخیرشان در لیگ یک ترکیه به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان رفته بود، در مسابقه امروز به ترکیب تیمش بازگشته و از ابتدا مقابل تپچیک اسپور بازی می‌کند.

 

یاران صیادمنش که در مرحله قبل موفق به برتری مقابل پازار اسپور شدند، در سه دیدار گذشته‌شان در لیگ یک ترکیه دو تساوی و یک شکست داشتند و امروز امیدوار به پایان این ناکامی‌ها در بازی جام حذفی هستند.

فنرباغچه الهیار صیادمنش ترکیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فنرباغچه الهیار صیادمنش ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم هفتم اردیبهشت میزبان پرسپولیس تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال آلومینیوم اراک جمعه هفتم اردیبهشت از ساعت 18:15 دقیقه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس تهران است. 

آلومینیوم اراک که در مرحله یک شانزدهم جام حذفی، جمعه ۲۰ بهمن نساجی مازندران را با یک گل شکست داد و از گردنه جام حذفی کنار زد در مرحله یک هشتم نهایی به پرسپولیسی رسید که در اولین دیدار دور برگشت لیگ برتر امسال،۲۶ بهمن، بر این تیم تهرانی غلبه کرده و در اولین نیمکت نشینی اوسمار سرمربی پرسپولیس او را با دست خالی راهی پایتخت کرد.
در پنج دیدار رو در روی گذشته دو تیم، سهم هر کدام ۲ پیروزی بوده که یکی از برد‌های آلومینیوم در جام حذفی سال گذشته با برتری ۳ دو اراکی‌ها مقابل پرسپولیس رقم خورده است.

دیگر خبرها

  • خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶
  • ایرانیان جایگاه چندم گردشگران خارجی استانبول را دارند؟
  • نگاهی به قوانین جالب انتخاباتی در ترکیه
  • توضیح آنکارا درباره دو عامل حمله تروریستی مسکو
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • انتخابات شهرداری استانبول / رای کردها، تعیین کننده رقابت اصلی
  • اولین رویای ملی‌پوش ایرانی در تکیه بر باد رفت
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • آلومینیوم هفتم اردیبهشت میزبان پرسپولیس تهران
  • رویاپردازی یک ایرانی به قیمت نابودی نیمیر و انگاپت