Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا بهنام مریدی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از وضعیت آبگرفتگی خیابان انقلاب در جمع خبرنگاران بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب متولی جمع‌آوری آب‌های سطحی نیست اما با توجه به تاکید استاندار خوزستان و فرماندار اهواز برای جمع آوری آب‌های سطحی خیابان انقلاب اقدام کردیم.
وی درخصوص رفع مشکل آبگرفتگی خیابان انقلاب افزود: خط آب‌های سطحی از سه‌راه خرمشهر به سمت کمپلو هدایت می‌شود در واقع در هفته گذشته این خط اتصال پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مریدی گفت: شرکت آبفا یک پمپ نصب کرده و شهرداری اهواز متعهد به خرید پمپ شده است که با راه‌اندازی این پمپ جدید، در بارندگی‌های آینده مشکل آبگرفتگی خیابان انقلاب کاهش می‌یابد.
وی اظهار داشت: شبکه فاضلاب اهواز تنها برای دفع فاضلاب طراحی شده است از این رو توان خروجی ۱۰ تا ۱۵ میلیمتر بارندگی را دارد.
مریدی گفت: حدود چهارتا پنج ساعت پس از بارندگی ۶۰ میلیمتری، آب بسیاری از خیابانها تخلیه شد اگرچه آب همچنان در برخی نقاط باقی مانده است.
قائم مقام شهردار اهواز نیز در این بازدید آبگرفتگی خیابان انقلاب را ناشی از بروز مشکل در ایستگاه پمپ خیابان ذکی‌زاده دانست و ادامه داد: شهرداری اهواز متعهد شد که در خیابان ذکی‌زاده یک پمپ نصب کند که این پمپ امروز تهیه خواهد شد و فردا نصب می‌شود با نصب این پمپ، حجم آب باقی‌مانده در خیابان جمع‌آوری می‌شود.
عبدالرضا سعیدی نیا گفت: یکی از مشکلات برای حل آبگرفتگی خیابانها مشترک بودن شبکه خروج آب‌های سطحی و فاضلاب از کانال‌های اصلی است .

وی افزود: درحال تهیه پمپ برای تمام ایستگاه‌های پمپاژ هستیم و هیچ ایستگاهی بدون پمپ نخواهیم داشت.
فرماندار اهواز نیز گفته است: مشکل آبگرفتگی خیابان انقلاب نبش ذکی زاده و حضرت زینب شمالی باید تا ۲ روز آینده حل شود در غیر این صورت شهرداری و آبفای اهواز باید پاسخگوی مردم و قانون باشند.
بارش ۶۰ میلیمتری شامگاه دوشنبه اهواز سبب بروز مشکل در رفت و آمد شهروندان و آبگرفتگی معابر شد.
به گفته مدیرعامل آبفای اهواز شبکه فاضلای این شهر ظرفیت دفع ۱۵ تا ۲۰ میلیمتر بارندگی را دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب خوزستان اهواز شهرداری اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی و سیلاب در خیابان‌های یزد

دریافت 11 MB کد خبر 6087042

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران (فیلم)
  • آبگرفتگی شدید خیابان های شهر راین کرمان
  • آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • آبگرفتگی و سیلاب در خیابان‌های یزد
  • وضعیت خیابان های چین بعد از بارندگی‌های شدید | ویدئو
  • وضعیت خیابان های چین بعد از بارندگی‌های شدید در چین + ویدئو
  • آبگرفتگی خیابان‌های خرم‌آباد پس از بارندگی‌های شدید (فیلم)
  • پیش‌بینی بارش‌های همرفتی شدید و آبگرفتگی معابر