Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@02:16:28 GMT

گاوداری ۷۰۰ راسی ایوان به مزایده گذاشته می‎شود

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۴۳۷۵

گاوداری ۷۰۰ راسی ایوان به مزایده گذاشته می‎شود

حیدر نعمتی روز چهارشنبه در نشست بررسی تصمیمات گاوداری بنیاد مستضعفان استان اظهار داشت: واحدهای گاوداری از نظر تولید مواد لبنی و پروتئینی و هم از نظر اشتغالزایی نقش مهمی در اقتصاد استان دارند.

وی افزود: اتحادیه دام استان می تواند با  فعالیت بیشتر نسبت به اطلاع رسانی در خصوص میزان دام، تولید شیر، گوشت، خرید تلیسه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به دامداران و واحدهای لبنی و کشتارگاهی موجب تکمیل زنجیره ارزش افزوده در استان شود.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: با توجه به ضرورت موضوع نیاز است اتحادیه فعالتر پیگیر اطلاع رسانی به جامع هدف شود.

نعمتی گفت: در نشست اخیر استاندار ایلام با مدیرعامل بنیاد مستضعفان کشور قرار شد گاوداری ۷۰۰ راسی شهرستان ایوان متعلق به این بنیاد به مزایده گذاشته و در راستای رونق اقتصادی استان یک گاوداری سه الی چهار هزار راسی در ایلام توسط این بنیاد احداث شود.

وی اضافه کرد: همچنین در این نشست توافق شده بود بخشی از شیر تولیدی این گاوداری در اختیار کارخانه شیر ایلام قرار گیرد تا این واحد وارد چرخه تولید شود.

معاون اقتصادی استاندار ایلام بیان کرد: بر اساس اعلام مسئول این گاوداری اکنون یک هزار و ۲۰۰ راس دام در این گاوداری وجود دارد و روزانه شیر قابل توجهی تولید می کند که در صورت انعقاد قرارداد و تفاهم نامه با واحد کارخانه شیر ایلام می تواند بخشی از شیر مورد نیاز این کارخانه را تامین کند.

وی خواستار اعلام قیمت نهایی گاوداری بنیاد مستضعفان برای فروش و همچنین اختصاص بخشی از شیر این گاوداری به واحد لبنی استان بر اساس توافقات پیشین شد.

به گزارش ایرنا، در این نشست مقرر شد که شرایط گاوداری برای فروش و قیمت  آن تا هفته آینده اعلام شود.

بر اساس آمار بیش از ۴۰۰ واحد مرغداری و چندین واحد دامداری سبک و سنگین در استان ایلام دارای مجوز است که گاوداری ایوان با ۷۰۰ راس بزرگترین این واحدها است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایوان بنیاد مستضعفان استان ایلام دام و طيور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار و ۵۰۰ بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام انجام شد

یادگار محمدی سرپرست اداره کل استاندارد استان ایلام اظهار کرد: طی سال گذشته تعداد پنج هزار و ۸۱۸ فقره بازرسی و ۷۱۱ فقره نمونه برداری از واحد‌های تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه استان انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۹۷ فقره بازرسی از خدمات و تجهیزات بازی و زمین‌های بازی توسط کارشناسان این اداره کل صورت گرفته است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان ایلام هدف از نمونه برداری و آزمون کالا‌های تولیدی را انطباق آنها با شرایط و مقررات استاندارد‌های ملی دانست و گفت: در صورت عدم انطباق محصولات تولید شده با استاندارد‌های ملی با واحد‌های متخلف مطابق با قانون برخورد می‌شود.

محمدی اظهار کرد: در بازرسی از واحد‌های تولیدی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می‌شود که در نتیجه آن، پروانه استاندارد واحدها، صدور، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام
  • تحویل ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا سه ماه آینده درسیستان و بلوچستان
  • ۶ هزار و ۵۰۰ بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام انجام شد
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • فعالیت زندانیان در ۱۰۰۰ واحد تولیدی + فیلم
  • اسکان ۱۱ هزار نفر در مدارس استان ایلام
  • فعالیت ۱۱۷ واحد تولیدی دارای پروانه استاندارد در ایلام
  • صدور و تمدید ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود