Web Analytics Made Easy - Statcounter

"محمدحسین نیرومند" کاریکاتوریست شناخته شده عرصه هنرهای تجسمی کشور پیشنهاد داد بنای قدیمی قبرستان بقیع در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) ساخته شود. ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، "محمدحسین نیرومند" کاریکاتوریست شناخته شده عرصه هنرهای تجسمی کشور در جدیدترین پست اینستاگرامی خود پیشنهاد داد بنای قدیمی قبرستان بقیع در جوار حرم مطهر امام‌رضا (ع) ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی نوشت: "به چند مسئول این پیشنهاد را مطرح کرده‌ام، اما چندان جدی گرفته نشد. در این پست مجدداً آن را مطرح می‌کنم شاید یک روزی این پیشنهاد عملی شود. این عکس حدودا 160  سال پیش از قبرستان بقیع عکاسی شده است قبل از آن که وهابیت خبیث این بنای زیبای حرم ائمه‌ بقیع را تخریب کند.

آیا جا ندارد این بنای زیبا که یادآور امام‌حسن مجتبی (ع) و سه امام دیگر شیعه است، در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) یا در تهران به همین شکل و شمایل مجدداً ساخته شود؟

امید دارم روزی یک مسئول عاقلی این پیشنهاد را عملی سازد."

رجبی دوانی: جای رشته نگارگری در سوگواره هنر عاشورایی خالی استعصیان "حسن روح‌الامین" در آرتیبیشنطرح‌های جدید کانون هنر شیعی به مناسبت 28 صفر+عکس

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط عکاسی امام رضا (ع) هنرهای تجسمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عکاسی امام رضا ع هنرهای تجسمی عکاسی امام رضا ع هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فناوری شبیه سازی Voice Engine چه خطراتی دارد؟

آزمایش‌کنندگان اولیه فناوری Voice Engine پذیرفته اند تا بدون رضایت افراد هویت آنها جعل نشود و توضیح دادند که صدا‌ها توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند.

اخیراً نوع جدیدی از دیپ فیک معروف به «کلونینگ صدا» ظاهر شده است که از هوش مصنوعی (AI) برای تقلید صدای شما استفاده می‌کند.

 OpenAI، سازنده ChatGPT، در توسعه از نرم افزار شبیه سازی صوتی جدیدتر است، اما آن را برای عموم منتشر نمی‌کند.

شرکت OpenAI فناوری Voice Engine خود را جمعه گذشته رونمایی کرد. این فناوری مشکوک می‌تواند صدای هر کسی را تنها در ۱۵ ثانیه پس از سخنرانی ضبط شده کپی کند.

شرکت OpenAI استفاده عمومی از این فناوری را "بسیار خطرناک" در نظر گرفت.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: ما می‌دانیم که تولید صوتی که صدای مردم را تقلید می‌کند، خطرات قابل‌توجهی را به همراه دارد، و به‌ویژه در سال‌های انتخاباتی مهم است.

OpenAI توضیح داد که قصد دارد این فناوری را با برخی آزمایش کند، "اما در حال حاضر آن را به خاطر خطرات بالقوه‌ای که دارد، در مقیاس بزرگ منتشر نخواهد کرد".

همچنین توضیح داد که آزمایش‌کنندگان اولیه Voice Engine موافقت کردند که بدون رضایت آنها جعل هویت افراد را جعل نکنند و اینکه این صدا‌ها توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند.

تعدادی از استارت‌آپ‌ها در حال حاضر فناوری بازتولید صدا را می‌فروشند که برخی از آنها در دسترس عموم یا مشتریان تجاری منتخب مانند استودیو‌های سرگرمی است.

منبع: المیادین

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • فناوری شبیه سازی Voice Engine چه خطراتی دارد؟
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد