Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@14:23:11 GMT

سرعت غیرمجاز عامل مرگ ۲ شهروند تهرانی شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۵۰۷۶

سرعت غیرمجاز عامل مرگ ۲ شهروند تهرانی شد

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ،  سرهنگ احسان مومنی در خصوص این حادثه توضیح داد: در ساعت یک بامداد چهارشنبه در مسیر شرق به غرب بزرگراه رسالت تقاطع شهید آیت، یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با چهار سرنشین به علت رعایت نکردن سرعت مجاز و توانایی نداشتن در کنترل وسیله نقلیه با نرده های رفوژ میانی بزرگراه به شدت برخورد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خودرو مذکور پس از شکستن  هفت شاخه نرده با پایه پل عابر پیاده برخورد کرد، ادامه داد: شدت ضربات به حدی بود که ۲ نفر از داخل خودرو به بیرون پرتاب شدند و در محل حادثه جان باختند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت عنوان کرد: ۲ سرنشین دیگر خودرو نیز به شدت مصدوم و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی به رانندگان توصیه کرد: سرعت مجاز در هر معبری را رعایت کنند تا در صورت وقوع خطر بتوانند وسیله نقلیه خود را کنترل کنند و از سوی دیگر تمامی سرنشینان خودرو تحت هر شرایطی کمربند ایمنی خود را بسته نگه دارند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصادف شهری پلیس خیابان رسالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد مخلص الائمه اظهار کرد: انتظار است میزان برق مصرفی مشترکین از سوی وزارت نیرو با جدیت بیشتری رصد شود چرا که مبلغ هنگفتی برای یارانه انرژی در کشور هزینه می‌شود.

وی با توجه به شعار سال و تاکید رهبری بر رشد تولید در کشور گفت: تأمین حوزه برق در اولویت زیرساخت‌ها است و باید انرژی در خدمت صنعت و کشاورزی قرار بگیرد.

مخلص الائمه با تأکید بر اینکه مبارزه با قاچاق دغدغه مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: رویکرد در بحث مبارزه با قاچاق صرفاً مقابله‌ای نیست بلکه باید فرهنگِ نه به کالای خارجی و قاچاق باید در جامعه نهادیته شود.

وی با بیان اینکه روند مبارزه با قاچاق کالا در استان روند روبه رشد است، افزود: توجه به اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از قاچاق باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

واردات کالا به اقتصاد کشور آسیب می‌زند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: هر کالایی که از مبادی رسمی وارد کشور نشود به اقتصاد کشور، آسیب‌های فراوان می‌زند و استان مرکزی به دلایل استراتژیکی تأثیر بسزایی در مبارزه با قاچاق کالای کشور دارد.

بهنام نظری با اشاره به تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای شعار سال کشور و رشد تولید، افزود: ۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان کالای قاچاق در سال گذشته در استان کشف شده است.

جمع آوری ۱۷ هزار ماینر در استان مرکزی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز گفت: با توجه به سهم بالای مصرف برق دستگاه‌های ماینر، کشف مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز و برخورد قانونی با افراد متخلف از برنامه‌های اولویت دار حوزه برق مرکزی در سال جاری است.

محمود محمودی بیان کرد: ۱۷ هزار دستگاه ماینر تاکنون در استان شناسایی و جمع آوری شده است که بار مصرفی آنها معادل ۴۸ مگاوات به میزان ۵ درصد پیک بار مصرفی و معادل برق مصرفی سه شهر تفرش، آشتیان و کمیجان بوده است.

محمودی گفت: شناسایی مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در استان مرکزی با جدیت ادامه دارد و انتظار است شهروندان در صورت اطلاع، مراتب را با شماره‌گیری سامانه ۱۲۱ اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق و یا شماره همراه ۰۹۰۱۸۰۷۱۸۰۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6082022

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز در شهر ارومیه
  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ دو سوم تهرانی‌ها کالابرگی شدند
  • کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه
  • اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کرمانشاه باید سرعت بگیرد
  • قاتل شهروند شیروانی دستگیر شد
  • عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • نیازمند بیانیه‌ای از سوی ستاد صیانت برای قاچاق فیلم‌ها هستیم