Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@14:20:33 GMT

رزمایش الی بیت المقدس در خوی برگزار می‌شود‌

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۵۶۸۱

به گزارش ایلنا از خوی، سرهنگ محمدباقر علایی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با تشریح جزئیات رزمایش الی بیت المقدس اظهار داشت: این رزمایش روزهای ۹ و ۱۰ آبان با حضور ۶ گردان در سطح شهرستان خوی و شهر فیرورق برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه، رزمایش الی بیت المقدس امسال در سه محور اصلی؛ دفاع از کوی و برزن، عملیات امدادونجات و عملیات تاخیری  برگزار می شود افزود : در قالب این رزمایش فعالیت‌هایی همچون فراخوانی و توجیه فرماندهان عمل کننده، تامین جاده، آموزش تخصصی سلاح‌ها، راهپیمایی شبانه توام با عملیات کمین و ضدکمین به انجام خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه خوی افزود: رزمایش الی بیت المقدس در سطح استان آذربایجان غربی با حضور ۶۰ گردان بیت المقدس برگزار خواهد شد .

فرمانده سپاه خوی تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش مردمی و بومی کردن دفاع، ساماندهی مجدد و تجدید سازمان نیروها، ایجاد توانمندی فرماندهان حوزه‌ها و گردان‌ها، ایجاد انگیزه، ایجاد آمادگی  ورزیدگی بسیجیان و آزمایش و چک کردن کلیه وسایل ارتباطی و تجهیزاتی است.

وی ادامه داد: ایجاد روش‌یکنواخت و یکسان‌سازی در نیروها، تقویت روحیه ایثار و شهادت نیروهای بسیجی، پدافند غیر عامل جهت کاهش آسیب و ایجاد آمادگی روانی در شهروندان از سایر اهداف این رزمایش هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی اصحاب رسانه ایثار و شهادت جاده چک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از اجرای یک عملیات ضدصهیونیستی جدید در کرانه باختری خبر داد.

بر اساس گزارش این رسانه رژیم صهیونیستی فردی تلاش کرده در ایست‌بازرسی «بکوت» واقع در دره اردن در کرانه باختری با چاقو به یکی از نظامیان صهیونیست آسیب بزند.

طبق اعلام رادیو ارتش رژیم صهیونیستی فردی که این عملیات را به انجام رسانده به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

رسانه‌های فلسطینی نیز اعلام کردند که مجری این عملیات یک زن بوده است.

از سوی دیگر گردان جنین وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که مبارزان این گردان برای دومین بار در روز جاری ایست‌بازرسی‌های صهیونیستی «الجلمه» و «سالم» وهمچنین شهرک صهیونیست‌نشین «ماوو دوتان» را به رگبار بسته‌اند.

همچنین منابع خبری از برگزاری مراسم تشییع پیکرهای ۱۴ شهید فلسطینی در طولکرم خبر دادند. این مراسم پس از محاصره ۳ روزه اردوگاه نور شمس واقع در طولکرم از سوی ارتش رژیم صهیونیستی و شهادت این ۱۴ فلسطینی در نتیجه حمله نظامیان صهیونیست به این اردوگاه برگزار شد.

کد خبر 6084675

دیگر خبرها

  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن
  • عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه
  • کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد
  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند
  • دو شهرک‌نشین اسرائیلی در بیت المقدس با خودرو زیر گرفته شدند
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • آغاز رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین
  • عملیات‌های گردان‌های «شهدا الاقصی» علیه نظامیان صهیونیست
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری
  • تمجید گردان‌های ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری