Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های علم و ادب شهرداری تبریز و آلومینیوم اراک در چارچوب دیدارهای هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال کشور با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های علم و ادب شهرداری تبریز و آلومینیوم اراک در چارچوب دیدارهای هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال کشور از ساعت 14:45 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید توانا تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با  تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم میزبان که به‌دنبال کسب نخستین برد خانگی خود بود، شروع خوبی در این بازی داشت اما رفته رفته بازی به تعادل کشیده شد. در ادامه و دقیقه 20 نیز محمدعلی اکبرخواه موفق شد گل نخست این دیدار را برای آلومینیوم اراک به ثمر برساند. پس از این گل بازیکنان دو تیم تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل دوم بازی داشتند اما موقعیت‌های ایجاد شده بی‌نتیجه بود تا نیمه نخست دیدار با برتری یک بر صفر تیم مهمان به پایان برسد.

در نیمه دوم تیم علم و ادب شهرداری تبریز شروع بهتری داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند دروازه شاگردان محمود فکری را باز کنند.

علی‌رغم خلق موقعیت‌های متعدد در ادامه بازی، شهرداری تبریز نتوانست گل خورده را جبران کند و بازی با برتری تیم مهمان پیگیری شد تا اینکه در دقیقه 89 بازی امین شجاعیان از روی نقطه پنالتی توانست دروازه آلومینیوم اراک را بازکرده و بازی را به تساوی بکشاند. این بازی پربرخورد در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

لیگ دسته اول فوتبال| مس رفسنجان فرصت صعود به صدر را از دست داد/ پیروزی علم و ادب، ملوان را به قعر فرستادواکنش هیئت فوتبال آذربایجان شرقی به صحبت‌های مالک باشگاه علم و ادب: شروط تیم شهرداری ‌کامل انجام نشد‌مالک باشگاه علم و ادب تبریز: به جرم نگه داشتن سهمیه آذربایجان شرقی مجازات می‌شوم/ اگر حفظ تیم اذیت‌شان می‌کند، این هفته بازی نمی‌کنیم

حدود 200 تماشاگر از نزدیک شاهد دیدار تیم‌های علم و ادب شهرداری تبریز و آلومینیوم اراک بودند.

تعدادی از تماشاگران تیم آلومینیوم اراک نیز با حضور در تبریز از تیمشان حمایت کردند.

کادر فنی دو تیم در دقایق مختلف بازی اعتراضاتی نسبت به قضاوت ابوالفضل دوستی و دستیارانش در این دیدار داشتند.

در نیمه دوم این دیدار کادر فنی و بازیکنان تیم میزبان نسبت به اتلاف وقت بازی توسط بازیکنان آلومینیوم اراک معترض بودند.

در دقیقه 68 بازی، مربی تیم علم و ادب نسبت به مکالمه کمک‌داور و کادر فنی تیم مهمان اعتراض کرد که این موضوع واکنش کادر فنی آلومینیوم اراک و کارت زرد داور برای او را در پی داشت.

سید احمد موسوی، مدافع تراکتور با حضور در ورزشگاه شهید توانا از نزدیک شاهد دیدار تیم‌های علم و ادب شهرداری و آلومینیوم اراک بود. بازیکنان سابق و تبریزی شهرداری هم از نزدیک بازی دو تیم را تماشا کردند.

در دقیقه 87 بازی، امیرحسین جدی در محوطه جریمه آلومینیوم اراک بازیکن تیم میزبان را با خطا متوقف کرده و با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

میثم مجیدی، کاپیتان تیم آلومینیوم اراک نیز با دریافت 2 کارت زرد متوالی در دقایق 1+90 و 3+90 از زمین‌بازی اخراج شد.

انتهای پیام/ح

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پیکان و هوادار + فیلم

دیدار دو تیم پیکان و هوادار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پیکان و هوادار امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر ایران از ساعت ۱۶:۳۰ با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در دقیقه ۲۱ محسن سفید چقایی و در دقیقه ۲۸ یونس شاکری گل‌های تیم هوادار را به‌ثمر رساندند.

در مقابل محمدحسین فلاح در دقیقه ۳۱ و ابوالفضل زمانی در دقیقه ۸۶ گل‌های پیکان را رقم زدند.

خلاصه بازی پیکان و هوادار کد خبر 745839

دیگر خبرها

  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم
  • خلاصه بازی پیکان و هوادار + فیلم
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!
  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند