Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به بدهی مالی فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی و تهدید این اتحادیه مبنی بر جریمه‌های احتمالی در صورت عدم پرداخت، در جلسه‌ای که علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی با نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی برگزار کرد، قرار بر این شد تا این بدهی‌ها به صورت اقساط پرداخت شود.

طبق توافقاتی انجام شده با اتحادیه جهانی، فدراسیون کشتی متعهد شد در هر نوبت مبلغی را بابت بدهی، به این اتحادیه به طور اقساط پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس دومین قسط فدراسیون به مبلغ ۲۵ هزار و ۵۰۰ فرانک همزمان با برگزاری رقابت‌های جهانی زیر ۲۳ سال جهان در مجارستان توسط نماینده فدراسیون کشتی به نماینده اتحادیه جهانی کشتی پرداخت شد.

نخستین قسط فدراسیون نیز همزمان با برگزاری رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان در شهر نورسلطان قزاقستان به مبلغ ۲۱ هزار فرانک به طور نقدی پرداخت شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی مجارستان فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع

​​​​​​​دانش‌آموزان دبستان پسرانه "بیان رفیع" با اهدای پس‌اندازهای خود، موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز ‌و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع، ضمن پرداخت 30 میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی دو نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

لازم به ذکر است در این اقدام انسان‌دوستانه دبیران و دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع در منطقه 22 تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس‌انداز و هدایای نقدی  خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند.

دانش‌آموزان یک مدرسه در کاشان 3 زندانی را آزاد کردند

بر اساس این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992 با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • سوئیس ۳۱۸ میلیون دلار از دارایی‌های روسیه را آزاد کرد
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • سهمیه کشتی فرنگی ایران کامل شد؛ مهمدی به المپیک رسید
  • ایران در انتظار اعلام رسمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تایید سهمیه المپیک
  • بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • عکس| نابودگر دیوید تیلور را بیشتر بشناسید
  • دومین جلسه دادگاه برگزار شد/ پسر معاون سابق قوه‌قضائیه اعترافاتش را پس گرفت!