Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با حفظ رکورد ۱۰۰درصد برد خانگی ۹۰ ارومیه همراه بود.

تیم ۹۰ ارومیه در این دیدار با تک گل محمد عبادزاده تیم آرمان گهر سیرجان را برد و به رده دوم صعودکرد.

با این نتیجه تیم ۹۰ ارومیه با ۲۱ امتیازی شد و بدلیل تفاضل گل کمتر  نسبت به فجر سپاسی در رده دوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدرسول حسینی، مهدی محمدی، امین عباسی، محمدرضا فلاحیان، علی کرمی، فرشاد اسدی، سیروس صادقیان، علیرضا قاسمی،وحید نعمتی، پیمان پورصادقی و سعید بحرکاظمی ترکیب تیم ۹۰ را در این بازی تشکیل دادند که در ادامه دیدار سیدمحمد ابوترابی،  اکبر صفرزاده و محمد عبادزاده برای ۹۰ و برای تیم آرمان گهر روزبه سینکی، حمید ابراهیمی، محسن ایران نژاد، میلاد صادقیان، حکمت فولادپور، جعفر برزگر، وحید نورمحمدی، وحید جعفری، مرتضی حسین زاده، امین اسدی و عباس پورخسروانی به میدان رفتند.

نوید روزهای خوب فوتبال ارومیه را می دادم

یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه گفت: بازی بسیار خوبی را از تیممان شاهد بودیم و این برد در مقابل تیم حریف که تلاش می‌کرد بازی را از روند طبیعی خود خارج کند را به هواداران تبریک می‌گویم.
وی افزود: شرایط تیممان با حمایت مسئولین و حمایت پرشور هواداران خوب است و امیدوارم با حمایت مسئولین و هواداران که به بازیکنان نیز انگیزه مضاعف می‌دهد، این روند را حفظ کنیم.
وی اضافه کرد: سال گذشته نیز نوید روزهای خوب را به فوتبال استان و شهر ارومیه می دادم و خوشحالم اکنون تیم ها برای کسب مساوی به ارومیه می آیند.

روی غفلت و بدشانسی باختیم

قاسم شهبا سرمربی آرمان گهر نیز گفت: بازی پایاپایی از سوی دو تیم شاهد بودیم و تنها روی یک غفلت و اشتباه بازی را واگذار کردیم.
وی با تبریک برد تیم 90 به هواداران ارومیه‌ای گفت: امسال 9 تیم مدعی در لیگ دسته یک مدعی صعود به لیگ برتر هستند و تیم 90 نیز با این بازیکنان و هواداران یکی از این تیم‌هاست.
وی ادامه داد: به تیم امسالمان ایمان دارم و در ادامه فصل شرایطمان بسیار بهتر از وضعیت کنونی خواهدشد و بازیکنانمان تمام سعی و تلاش خود را برای کسب نتایج بهتر انجام می دهند و مطمئن هستم جایگاه تیم در ادامه بسیار بهتر خواهدشد

46

کد خبر 1315843

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ یک جام آزادگان استان کرمان استان آذربایجان غربی ارومیه باشگاه پرسپولیس لبنان باشگاه استقلال سعد حریری سینمای ایران سوریه استان لرستان دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در ادامه بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی و با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از صنایع چاپ، بسته‌بندی و کارتن سازی اروم آتا بازدید و پیگیر رفع مسائل و مشکلات این واحد تولیدی شد.   جواد کرمی همچنین ضمن بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری "تولید انواع چسب‌های بهداشتی و صنعتی"، "احداث سردخانه، سورتینگ و بسته‌بندی"، "اروم صنعت سامان" و "اروم ماهی" در ارومیه، پیگیر رفع مشکلات تکمیل این طرح‌ها شد.   وی در ادامه از واحد تولیدی بوم پاغرب یاقوت که در گروه صنایع غذایی فعالیت می‌نماید بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • شعارهای تمسخرآمیز هواداران رئال علیه ژاوی
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه کارگران در ارومیه
  • خانه کارگر ارومیه ۲۴ هزار نفر عضو مستقیم دارد
  • ادامه تغییر چراغ‌های قدیمی روشنایی خیابان‌های ارومیه با لامپ LED