Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@08:16:06 GMT

اطلاعیه پرسپولیس: در استادیوم بمانید، جشن داریم

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۷۱۴۳

اطلاعیه پرسپولیس: در استادیوم بمانید، جشن داریم

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این اطلاعیه امده است؛ جام قهرمانی سوپر جام سال 98 را به پاس حمایت های بی دریغ که در سخت ترین لحظات همواره حامی تیم خود بودید را به شما هواداران تقدیم می کنیم. شما از ارکان و رموز اصلی پایداری پرسپولیس بزرگ ایران و تداوم موفقیت های آن بوده اید و هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تردیدی نیست هواداران و پیشکسوتان، صاحبان اصلی پرسپولیس و تمام افتخارات بی بدیل آن هستند، اما این اقدام نشانه ای از قدرشناسی باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به شما است.

بر همین اساس مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل بر این مساله اصرار داشت که هم طبق اصول حرفه ای فوتبال و هم با توجه به زحمات هواداران در حمایت از باشگاه و تیم شان این جام در حضور هواداران به پرسپولیس اهدا شود. روسای فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته مسابقات نیز این حق را از ابتدا محترم شمردند و ان را منطقی دانستند.

در این ارتباط به پیشنهاد باشگاه قرار بود اهدای جام در مراسمی از شروع یکی از مسابقات خانگی صورت بگیرد و در نهایت سازمان لیگ با توجه به پاره ای مخالفت ها از سوی برخی تیم ها و دلایل دیگر به منظور جلوگیری یا تعویق این امر، عصر امروز به باشگاه اعلام کرد این مراسم پس از پایان بازی با ماشین سازی انجام خواهد شد.

بر این اساس باشگاه پرسپولیس هم به اطلاع هواداران عزیز می رساند، اعضای تیم ضمن تلاشی که برای پیروزی در بازی هفته نهم لیگ برتر خواهند داشت، بی صبرانه منتظر هستند تا دریافت جام قهرمانی سوپر جام را با شما هواداران پرشور و با معرفت پرسپولیس جشن بگیرند.

پس به اتفاق اعضای تیم از پرسپولیسی های عزیز دعوت می کنیم ضمن حضور پرشور در بازی فردا پنج شنبه، پس از بازی با ماشین سازی در ورزشگاه حضور داشته باشید که جشن قهرمانی داریم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس سوپر جام فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم

کمتر از ۵۰ هوادار سپاهانی برای حمایت از شاگردان مورایس در مصاف با ملوان بندرانزلی به ورزشگاه سیروس قایقران آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان عصر امروز _یک‌شنبه دوم اردیبهشت_ در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم از فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران یا همان سن‌سیروس به‌مصاف یکدیگر خواهند رفت.

برای این مصاف حساس و مهم که با چند روز تاخیر نسبت به سایر بازی‌های هفته بیست‌وچهارم به‌انجام می‌رسد، هواداران سپاهان که تعدادشان به کمتر از ۵۰ نفر می‌رسد با هزینه شخصی برای حمایت از شاگردان ژوزه مورایس به بندرانزلی آمده‌اند تا نماینده اصفهان را در شمال کشور مورد تشویق خود قرار دهند.

ضمن اینکه هواداران متعصب ملوان بندرانزلی هم دو ساعت مانده به شروع بازی روی سکوهای ورزشگاه سن‌سیروس نشسته‌اند و از تیم‌شان حمایت می‌کنند.

کد خبر 746672

دیگر خبرها

  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی
  • درخشش باورنکردنی فرصت‌سوز پرسپولیس؛ تو واقعا همونی؟