Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@11:03:51 GMT

درخشش یک استقلالی در جام حذفی ترکیه

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۷۵۰۳

به گزارش خبرآنلاین، تیم استانبول‌اسپور در بازی خانگی برابر تیم دسته‌سومی تپچیک با نتیجه 5 بر 2 پیروز شد و به مرحله بعدی جام حذفی ترکیه صعود کرد. این بازی در در طول 90 دقیقه با تساوی 2 بر 2 پایان یافت اما استانبول‌اسپور 3 گل دیگر در وقت‌های اضافه به ثمر رساند و جواز صعود را کسب کرد.

5 گل تیم استانبول‌اسپور را اللهیار صیادمنش (26)، مهمت یسیل (66)، دیوف پاپا (100 و 119) و  یلدیریم (113) به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تپچیک نیز در دقایق 44 و 5+90 گل زد. اللهیار صیادمنش 120 دقیقه در ترکیب تیم استانبول‌اسپور بازی کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه نویی میهمان باشگاه ترکیه ای شد (+عکس)

سرمربی تیم فوتبال در یک باشگاه ترکیه‌ای حاضر شد.

به گزارش تسنیم، باشگاه آلانیا اسپور امروز (شنبه) با انتشار تصاویری از امیر قلعه‌نویی در کنار فاتح تِکه سرمربی این تیم ترکیه‌ای و مِولوتان چاووش‌اوغلو مدیر تیم آلانیا اسپور، خبر از حضور سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در این باشگاه داد.

قلعه‌نویی به سایت رسمی این باشگاه ترکیه‌ای گفت: به خاطر بازیکنان ملی‌پوش ایرانی که در ترکیه بازی می‌کنند، علاقه زیادی به فوتبال ترکیه دارم. از آنجایی که خانه‌ای در آلانیا دارم، سال‌هاست بازی‌های آلانیا اسپور را دنبال می‌کنم. آلانیا‌ اسپور به‌عنوان تیمی که فوتبال بسیار خوبی بازی می‌کند، در لیگ ترکیه حضور دارد. من همچنین فرصت تبادل‌نظر با فاتح تِکه سرمربی این تیم را داشتم. برای آلانیا اسپور و فاتح تِکه آرزوی موفقیت دارم.  

علی کریمی و مجید حسینی دو ملی‌پوش کشورمان در حال حاضر عضو تیم کایسری اسپور ترکیه هستند و میلاد محمدی دیگر ملی‌پوش ایران هم در حال حاضر عضو تیم آدانا دمیر اسپور این کشور است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درگیری لفظی قلعه نویی با داور جریمه در انتظار قلعه نویی

دیگر خبرها

  • نشانی مراکز مهم اداری در استانبول
  • تیم ترکیه‌ای با بردیا سعادت جشن گرفت!
  • ملی‌پوش ایرانی و لیگ ترکیه: آخرش قشنگ شد
  • کانزاس سیتی ۲-۳ اینتر میامی؛ بازگشت به صدر در شب درخشش مسی
  • با درخشش مسی: اینترمیامی بالاخره برنده شد
  • این استقلالی مغضوب از درخشش خسته نمی‌شود
  • تساوی در بازی تیم‌های لژیونرهای ایرانی سوپرلیگ ترکیه
  • قلعه نویی میهمان باشگاه ترکیه ای شد (+عکس)
  • خرید استانبول کارت در فرودگاه ترکیه
  • حضور قلعه‌نویی در باشگاه آلانیا اسپور+ عکس