Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران دارای امن ترین مرزهای زمین دریایی و هوایی است و رزمندگان جانانه از آسمان و زمین ما محافظت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ امیر کیومرث شرفی، معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در نخستین یادواره 284 شهید ارتشی و 9 شهید خلبان شهرستان ملایر در دانشگاه ملی این شهر با اشاره به جایگاه والای شهیدان اظهار داشت: بشر از درک منزلت واقعی شهیدان عاجز است و به‌پاس جان‌فشانی آن‌ها نظام مقدسمان، مرزهای عزت و شرف در امنیت است و هر چه که داریم از فداکاری شهیدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما هر چه داریم از سرور و سالار شهیدان به آرمان‌های آن به شهیدان ما رسید و عزت و سربلندی و انقلابمان را مدیون شهدایی هستیم که در روزگاران سخت که یاران انقلاب کم بودند به میدان شتافتند و درس ایثار و مقاومت را که از عاشورا فراگرفته بودند پاسخ دادند.

امیر شرفی استقامت و ایستادگی امروز کشور را درسی از شهدا دانست و گفت: امروز جوانان مؤمن ما در مقابل زورگویان ایستاده‌اند و دشمنان به التماس افتاده‌اند و این ثمره عظمت خون شهداست.

وی به نیرنگ‌های دشمنان پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: از فردای پیروی انقلاب دشمنی مستکبرین شروع شد و قائله ضدانقلاب را راه انداختند و سپس جنگ را تحمیل کردند و با تمام نیرو رژیم عراق را مسلح کردند.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: این در حالی بود که جوانان در نیروهای مختلف ارتش و سپاه و بسیج ما با ابزارهای معمولی جنگ را پیش بردند و کمر دشمن را در عملیات مختلف به زمین زده و شکاندند.

وی گفت: تمام این پیروزی‌های که توسط جوانان محور به دست آمد حول سه محور اسلام، پیروی از ولایت و جان‌فشانی جوانان بود.

امیر شرفی گفت: امروز در دنیا کسی منکر اقتدار نظامی ما نیست و این به برکت درس گرفتن از جان‌فشانی شهدا بوده است.

وی اطاعت از ولایت راه پیروزی پیچ‌های خطرناک عنوان کرد و گفت: ولایتمداری ویژگی‌های رزمنده‌ها است و ما در رأس نیروهای اسلامی ولی امر مسلمین را داشته که کسی در دنیا همانند آن را ندارد.

وی مردمی بودن دومین ویژگی نیروهای مسلح دانست و گفت: در جریان سیل‌های ابتدای سال شعار ارتش فدای ملت به‌خوبی به اثبات رسید.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خطرپذیری دیگر ویژگی نیروهای ماست و ما بدون هیچ ترسی از دشمن پیش می‌رویم و دشمنان این را به‌خوبی می‌دانند و اگر دشمنان لحظه‌ای به حریم ایران جسارت کنند ضربه مهلکی خواهند خورد و شاید شروع‌کننده باشد اما قطعا پایان کننده نیست.

وی تأکید کرد: امروز ارتش و سپاه ما ولایی است و دنیا به توانمندی‌های رزمندگان ایران آگاه هستند و بر همه ما واجب است با دشمن‌شناسی دشمن را دقیق بشناسیم و به همراه این مسئله اگر پشت ولایت‌فقیه باشیم شکست‌ناپذیر خواهیم بود.

امیر شرفی گفت: ایران دارای امن‌ترین مرزهای زمین دریایی و هوایی است و رزمندگان جانانه از آسمان و زمین ما محافظت می‌کنند.

وی به توانمندی نیروهای مسلح ایران در تولید تسلیحات نظامی اشاره کرد و گفت: امروز فرزندان شما در نیروهای مسلح هر آنچه برای دفاع از اسلام و ایران نیاز دارند خودشان می‌سازند و از کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین تسلیحات توسط فرزندان ایران تولید می‌شود و نمونه آخر آن جت یاسین است.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:امروز ما در اوج آمادگی رزمی هستیم و در هرگونه حادثه‌ای که ما را تهدید کند بروهای مسلح ما حاضر بوده و دست دشمنان را قطع خواهند کرد.

وی گفت: امروز ایران اسلامی و مملو از جوانانی است که برای دفاع از تمامیت ارضی سراز پای نمی‌شناسند و نمونه بارزان مدافعین حرم هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی ظهر سه شنبه در دیدار با امیر سرتیپ دوم حمید رضا رحمت پور فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده این استان با گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش اظهار کرد: با نگاهی به تاریخ انقلاب در می‌یابیم ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده‌ اند و تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه نیروهای مسلح ما را متمایز می‌کند فرهنگ ایثار و شهادت، اراده خدایی و عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌هاست.

وی استقلال را یکی از مؤلفه‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و بیان داشت: ایران اسلامی همواره برای دستیابی به استقلال ناگزیر به تقویت بنیه دفاعی و نظامی است که این راهبرد باید به صورت مدون پیگیری و مد نظر قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان افزود: با نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی در می‌یابیم ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده‌اند و تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.

محمدی عنوان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و بروز دنیاست که خوشبختانه در این مسیر به خودکفایی کامل رسیده و در آمادگی کامل به سر می‌برد.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق برگ زرینی دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و اقدام تاریخی فرزندان این مرز و بوم بار دیگر ثابت کرد که ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است.

آمادگی و بهره گیری از نیروهای انقلابی از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان نیز در سخنانی از حمایت‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از این قرارگاه عملیاتی تقدیر کرد و آمادگی، دانش بروز، بهره‌گیری از نیروهای مخلص و انقلابی و حرکت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر انقلاب را از مهمترین ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

امیر سرتیپ دوم حمید رضا رحمت پور افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان در تمامی مقاطع و شرایط آماده است علاوه بر دفاع از خاک ایران اسلامی حافظ جان و مال و ناموس مردمان این سرزمین باشد.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اهدا لوح تقدیر از تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و دلاورمردی‌های نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان تجلیل کرد.

کد خبر 6086599

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»