Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:56:30 GMT

نقدینگی، مشکل واحدهای تولیدی لرستان است

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۸۱۸۳

نقدینگی، مشکل واحدهای تولیدی لرستان است

به گزارش ایرنا حسین سلاح ورزی عصر چهارشنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در سالن جلسات اتاق بازرگانی اظهار داشت: بند ح تبصره قانون بودجه سال۹۸ در مورد تعیین شاخص های مناطق غیربرخوردار و بسته های حمایتی از سرمایه‎گذاری صنعتی و معدنی می باشد که از طریق سازمان برنامه و بودجه این موضوع پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین تسهیلات بانکی فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد از طریق دبیرخانه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی موضوع برای اصلاح آیین نامه ها و بخش نامه به بانک مرکزی ابلاغ شود.

وی به برگزاری طرح اربینت به عنوان یکی از طرح های تعریف شده در راستای برنامه چشم انداز ۲۰۲۰ اتحادیه اروپا، بازآفرینی شهری مبتنی بر راه حل های طبیعت بنیان اشاره کردو افزود: پروژه اربینت در سال ۲۰۱۸ توسط اتحادیه اروپا در هفت کشور و شهر اروپایی تعریف و مدیریت آن به کشور پرتغال واگذار شده  و چهار کشور اروپایی دیگر نیز به عنوان اعضای بدون مسئولیت، در این طرح مشارکت دارند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان گفت: همچنین پنج کشور غیراروپایی از جمله ایران موفق به مشارکت در این تجربه بین المللی شده اند که خرم آباد با توجه به ظرفیت های طبیعی و نهادی در بکارگیری راه حل های طبیعت بنیان، به عنوان شهر پایلوت(نمونه) از ایران انتخاب شد.

سلاح ورزی افزود: محله قدیم خرم آباد (پشت بازار) نیز با توجه به بافت ارزشمند تاریخی، قابلیت مطرح شدن در سطح بین المللی و اهمیت حفظ آن با راه حل های طبیعت بنیان، به عنوان محله منتخب مرکز لرستان انتحاب شده است.

به گفته وی این رویداد بزرگ در خرم آباد  ۲۹ مهرماه به مدت چهار روز با حضور نمایندگان اتحادیه اروپا و اجرای برنامه های جانبی برگزار شد.

سلاح ورزی اضافه کرد: در سال ۹۹ بودجه سه طرح مطالعاتی را در اختیار قرار می گیریم و باید دستگاه های ذیربط نیز در این راستا تلاش کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گفت و گوی دولت و بخش خصوصی نقدینگی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان صریح ابراهیم رئیسی برای بانک‌ها با «حق ندارید»! | فیلم

ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم، در جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی استان سمنان گفت: وقتی بانک یک واحد تولیدی را تملک می‌کند، به دلیل اشتغال در زمینه‌ پولی و مالی به تولید و صنعت توجه نمی‌کند. وزارت صمت،‌ ستاد واحدهای تولیدی و صنعتی و بانک مرکزی با تشکیل کارگروهی مشترک،‌ فعال شدن واحدهای تولیدی احیاشده در تملک بانک‌ها را پیگیری کنند. به تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند؛ واحدهای تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند. منبع: دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • خط و نشان صریح ابراهیم رئیسی برای بانک‌ها با «حق ندارید»! | فیلم
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • همانگونه که وعده صادق با همت جوانان کشور تحقق یافت جهش تولید نیز با مشارکت مردم محقق می‌شود
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد
  • ثبت برنامه ماهانه واحد‌های تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • رشد ١۴ درصدی بارگیری ریلی در راه‌آهن اراک