Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر ساماندهی دپوی زباله در منطقه چهاردانگه کیاسر، گفت: خدمت رسانی ادارات در مناطق محروم پشتکوه چهاردانگه تسریع شود. ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مهدی رازجویان امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات منطقه پشتکوه بخش چهاردانگه ساری اظهار داشت: هیچ عذر و بهانه‌ای در عدم خدمت‌رسانی به مردم چهاردانگه ساری پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستگاه‌های خدمات رسان از جمله گاز و آب باید اهتمام ویژه ای نسبت به رفع مشکلات و معضلات موجود در چهاردانگه داشته باشند و  برطرف کردن کمبود آب و عملیات گازرسانی از مهم ترین مطالبات مردم این بخش است.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: شرکت گاز استان موظف است نسبت به ترمیم و مرمت کانال‌های حفر شده در خطوط لوله‌گذاری اقدام مساعد و مناسب صورت دهد. 

متولی ساماندهی 4 هزار و 600 کودک کار و زباله گرد در تهران کیست؟تهران| ساماندهی زباله‌گردهای نسیم شهر، طرح تفکیک زباله به صورت پایلوت در مدارس اجرایی می‌شودطرح تفکیک زباله از مبدا در 16 شهر گلستان اجرا می‌شود

رازجویان تصریح کرد: با اقدمات  جهادی و مناسب باید طوری عمل  کنیم تا مردم منطقه پشتکوه چهاردانگه طعم خدمت رسانی را بچشند و احساس تبعیض نکنند چرا که نارضایتی مردم به پای دولت و نظام نوشته می‌شود.

هم اکنون روزانه بیش از 20 تن زباله شهرستان ساری و روستاهای اطراف به منطقه پشتکوه کیاسر دپو می‌شود.

انتهای پیام/ز

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده

علیرضا زاکانی شهردار تهران در جمع خبرنگاران در مورد جمع‌آوری غیرمجاز پسماند توسط سودجویان با اشاره به همکاری بسیار جدی بین دستگاه‌ها به ویژه دستگاه قضا درباره برخورد با مافیای زباله، گفت: توقیف مجموعه ماشین‌هایی که خارج از ضوابط در حال انجام این کار هستند، از قبل از عید شروع شده است و مجموعه‌های مختلف این امر را به صورت ویژه دنبال می‌کنند؛ البته شبکه‌هایی وجود دارند که کودکان کار و زباله‌گرد را به کار می‌گیرند که این شبکه‌ها نیز توسط دستگاه‌های انتظامی دنبال می‌شوند.

وی افزود: در ماه‌های اولیه سال جاری برنامه‌ریزی جدی صورت گرفته است که این پدیده ساماندهی شود.

ساخت تمام خطوط مترو در سال جدید فعال می‌شود

شهردار تهران در ادامه با تأکید بر اینکه ساخت تمام خطوط مترو در سال جدید فعال می‌شود، گفت: چهار خط جدید به خطوط هفت‌گانه مترو اضافه خواهد شد که ساخت دو خط از سال گذشته آغاز شده است و ساخت دو خط دیگر نیز در سال جدید شروع خواهد شد.

علیرضا زاکانی درخصوص محفل امام‌حسنی‌ها نیز تصریح کرد: این مراسم از نماد‌های بزرگ و عظیمی بود که به آن توجه شد و عملا نشان داد که تعلق شهروندان به کتاب الهی و برنامه‌هایی که به بهترین نحو بتوانند در قالب هنر این پیام را به جامعه منتقل کنند، چه مقدار زیاد است.

 وی افزود: این از افتخاراتی است که از همه خالقان آن به ویژه از صدا و سیما، سازمان تبلیغات و همه مجموعه‌هایی که کمک کردند و با همت این کار عظیم را انجام دادند و البته کسانی که متصدی انتقال این پیام به جامعه با عمل هنرمندانه‌شان بودند و یا کسانی که این باب را دنبال کردند، باید تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده
  • واکنش وزیر اسبق به خودکشی دکتر پرستو بخشی: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است
  • خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به حدود ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • ضرورت تسریع در کمک‌رسانی به مردم غزه
  • امریه «سرباز روستایی» در اردبیل از ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه ثبت‌نام می‌شود
  • خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان
  • بازدید استاندار اصفهان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان
  • ثبت نام امریه "سرباز روستایی" در اردبیل از ۱۵ فروردین ماه
  • خدمت رسانی جوانان هلال احمر مازندران به ۲۵۰ هزار نفر در طرح نوروزی
  • ثبت‌نام امریه «سرباز روستایی» از ۱۵ تا ۲۴ فروردین