Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@16:57:05 GMT

کشته‌شدن پدر و کودک در سانحه‌ی رانندگی

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۸۲۶۱

ساعت 24- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: برخورد پیکان با کامیون در محدوده جزیره اسلامی دو فوتی و سه مصدوم بر جای گذاشت.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: برخورد پیکان با کامیون در محدوده جزیره اسلامی دو فوتی و سه مصدوم بر جای گذاشت.

وحید شادی نیا اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۷:۰۵ عصر امروز چهارشنبه به مرکز اورژانس اطلاع داده شد و با توجه به گزارشات اولیه اورژانس از پایگاه های جزیره و خورخور سریعا عازم محل شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کارشناسان اعزامی فوت دو نفر( پدر و کودک) را به دلیل شدت جراحات وارده تایید و سه مصدوم به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی نیا افزود: عدم توجه به جلو از طرف راننده کامیون علت حادثه اعلام شده است.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سانحه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از مصدومیت پنج نفر در دو تصادف و یک واژگونی طی دو ساعت گذشته خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از مصدومیت پنج نفر در دو تصادف و یک واژگونی طی دو ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۱۵:۵۹ عصر امروز از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ برخورد سه دستگاه خودرو در بلوار میرزا کوچک خان روبروی کارخانه شیشه اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۶ به همراه رضا معروفی افسر کشیک وقت به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: پس از حضور آتش نشانان مشاهده شد که سه دستگاه خودرو پیکان، سمند و پیکان وانت به شدت با یکدیگر برخورد کردند که پس از ایمن سازی محل حادثه، به مأموریت خود پایان دادند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: همچنین در حادثه دیگری که در ساعت ۱۶:۰۴ دقیقه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد یک دستگاه خودرو کوئیک صندوقدار در بلوار نوروزیان به دلایل نامعلومی واژگون شده بود که با حضور آتش نشانان ایستگاه شماره ۵ پونک دو مصدوم حادثه رهاسازی و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند.

ململی افزود: در مأموریت دیگری که در ساعت ۱۸ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد تصادف شدید خودرو تریلی با پراید در میدان خلیج فارس بود که آتش نشانان ایستگاه شماره ۳ در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به محل رساندند. در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 747970

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی