Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد حواد فدایی شامگاه چهارشنبه در آیین جشنو گلیم و پسته در شهرستان سیرجان افزود: به لحاظ قانون شرکت های خارجی بدون تشریفات گمرکی  می توانند به این منطقه کارخانه و مواد اولیه بیاورند و تولیدات خود را صادر کنند و از نیروی انسانی و متخصص منطقه برای ارتباط اقتصادی با دیگر کشورها استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به سفر سفرا و رایزن های اقتصادی ۱۵ کشور خارجی به استان کرمان اظهار داشت: برای این سفر اهداف مختلفی متصور هست که اولین منظور بحث گردشگری بوده تا  فرصتی برای گردش و تفرج میهمانان فراهم شود.

استاندار کرمان بیان کرد: هدف دوم آشنایی دیپلمات های خارجی با استان کرمان به عنوان بخشی از کشور و آشنایی با تاریخ فرهنگ، فقتصاد و امکانات در منطقه است.

وی تاکید کرد: نمایندگان کشورهای خارجی در جریان بازدید ایده هایی بدست آورند تا ارتباطات بیشتر سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بین کرمان و این کشورها برقرار شود.

فدایی با بیان اینکه سیرجان یکی از شهرستان های مهم استان کرمان است افزود: این منطقه پیشینه تاریخی طولانی دارد و به زمان هخامنشیان و  سه هزار سال پیش از میلاد مسیح باز می گردد و انسان هایی تولید کننده و سازنده در منطقه زندگی کرده اند.

وی تصریح کرد: ۹۲ معدن فلزی و غیرفلزی در شهرستان سیرجان وجود دارد که با ذخیره معدنی ۱.۲ میلیارد تن، سالانه ۲۹ میلیون کنستانتره و  ۱۴ میلیون تن گندله در مهدن گل گهر تولید می شود.

سفرا و رایزن های ۱۵ کشور خارجی ظهر امروز(چهارشنبه) طی سفری سه روزه برای شرکت در جشن پسته و گلیم وارد شهرستان سیرجان شدند و از ترمینال فرآوری پسته و دارستان دهگده جهانی گلیم بازدید کردند.

 جشن گلیم شهرستان سیرجان با حضور معاون اقتصادی وزارت امور خارجه و جمعی از مسئولان و هنرمندان در تالار دانشگاه پیام نور سیرجان برگزار شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری خارجی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان ایرنا سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات ویژه مترو در شب‌های قدر | مترو تا ۲ بامداد فعالیت می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین، رضا محمد نژاد سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: به منظور تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری مترو در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، تا ساعت ۲ بامداد افزایش پیدا خواهد کرد.

او با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نخستین شب قدر، در شامگاه جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، توضیح داد: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ مترو تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (شنبه ۱۱ فروردین‌ماه) با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در دیگر شب‌های قدر نیز گفت: در شب‌های بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان (یکشنبه ۱۲ و سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) هم سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود. مترو تهران در شب‌های قدر در خط پنج تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

کد خبر 840914 منبع: ایرنا برچسب‌ها شهردارى تهران نوروز تهران شهر شب قدر رمضان حمل و نقل شهری مترو تهران

دیگر خبرها

  • جلوگیری از قاچاق ۳۰ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان 
  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • مرد میانسال سیرجانی، پس از ۵ روز پیدا شد
  • ظروف سفالی سوغات مسافران نوروزی در سفر به میبد
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| امیررضا عرب‌پور
  • اشتغال‌ زایی با تمرکز بر ظرفیت های موجود
  • خدمات ویژه مترو در شب‌های قدر | مترو تا ۲ بامداد فعالیت می‌کند
  • بیمارستان تخصصی وزارت نفت در استان بوشهر ساخته شود
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید 
  • پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی بوشهر