Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: خوشبختانه در زمان توزیع کارت سوخت توانستیم بخش عمده‌ای از مشکلاتی که وجود داشت را برطرف کنیم و به مردم خدمات مناسبی ارائه دهیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین نعمتی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به همکاری این شرکت برای توزیع کارت های سوخت گفت: خوشبختانه در زمان توزیع کارت سوخت توانستیم بخش عمده ای از مشکلاتی که وجود داشت را برطرف کنیم و به مردم خدمات مناسبی ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از مشکلات در موضوع توزیع کارت سوخت به نشانی‌های قدیمی باز می گردد که موجب می شد کارت های سوخت دوباره به پست ارجاع پیدا کنند.

صدور 40هزار کارت سوخت در هر روز 

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست  تصریح کرد: در هر روز ۴۰ هزار کارت سوخت وارد شبکه پستی کشور شد که نزدیک به ۳۰ درصد نشانی‌ها یا ناشناخته بود یا تغییر و جابجایی داشته است.

نعمتی خاطرنشان کرد: با وجود همه این مشکلات توانستیم در موضوع توزیع کارت سوخت به صورت مطلوبی فعالیت کنیم و مردم از خدمات پست در این حوزه راضی بودند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کارت سوخت شرکت ملی پست حسین نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر پخش فرآورده های نفتی استان با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد از مالکان خودرو‌ها از کارت سوخت شخصی استفاده می کنند گفت: برای بهبود نظام توزیع بنزین و نفت گاز در کشور و کاهش قاچاق سوخت، خودرو‌های بنزین سوز وخودرو‌های نفت گازسوز باید از کارت‌های سوخت مختص خودرو استفاده کنند.
سالار خشایی افزود: همه جایگاه‌های استان مجهز به کارت سوخت اضطراری هستند، اما این خدمات به افرادی که به تازگی خودرو خریداری کرده اند، یا کارت آن‌ها به هردلیلی مفقود شده است، ارائه می‌شود.
وی از مردم خواست از طریق شماره ۰۹۶۲۷  روند صدور کارت سوخت خود را پیگیری کنند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • تازه‌ترین آمار توزیع کارت کنکور/ آغاز برگزاری کنکور از پنجشنبه
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • توزیع کارت بیش از یک میلیون کنکوری
  • توزیع کارت بیش از یک میلیون کنکوری آغاز شد