Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،ستاره‌های لژیونر فوتبال ایران در بازی‌های جام حذفی و بازیهای لیگ تیم‌هایشان با عملکرد متفاوتی حاضر شدند. که در این میان میتوان به برد زنیت با پاس گل سردار آزمون،صعود استانبول اسپور با گل صیادمنش،تساوی ری‌آوه در شب گلزنی طارمی،شکست المپیک دونتسک در شب نیمکت‌نشینی زاهدی،برتری لوکوموتیو در حضور90دقیقه‌ای محرمی،باخت لس‌آنجلس اف‌سی در شب نیمکت‌نشینی بیت‌آشور و تساوی ماریتیمو در حضور 92 دقیقه‌ای عابدزاده اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادمه نگاهی به عملکرد این بازیکنان خواهیم داشت:

برد زنیت در حضور74 دقیقه‌ای و پاس گل سردار

در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روسیه تیم زنیت 4 بر 0 تومسک را شکست داد. سردار آزمون در شرایطی امشب در حضور تعویضی‌اش توانست روی یک گل تاثیرگذاری کند که پیش از این در لیگ برتر روسیه توانسته بود ۴ گل بزند و ۵ پاس گل بدهد که یک پاس گل خود را در مسابقه اخیرشان برابر کریلیا سووتوف داده بود.

صعود استانبول اسپور با گل صیادمنش

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی لیگ ترکیه استانبول اسپور مقابل تپچیک اسپور با نتیجه 5بر 2 به برتری رسید.الهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم استانبول در دقیقه 26اولین گل خود را برای این تیم به ثمر رساند.

تساوی ری‌آوه در شب گلزنی طارمی

هفته نهم لیگ پرتغال ری‌آوه با تک گل دقیقه 57 مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیمش در مصاف با موریونسه به تساوی 1بر1رضایت داد.طارمی در این بازی نمره7.5 را دریافت کرد.

باخت المپیک دونتسک در شب نیمکت‌نشینی زاهدی

مرحله یک هشتم جام حذفی المپیک دونتسک در مصاف با ماریوپل با نتیجه 1برصفر تن به شکست داد.شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم المپیک در این دیدار نیمکت‌نشین بود و فرصت بازی برای تیمش را پیدا نکرد.

برتری لوکوموتیو در حضور90 دقیقه‌ای محرمی

در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کرواسی تیم لوکوموتیو زاگرب 3 بر 0 وینوگرادار را شکست داد. صادق محرمی در ترکیب اصلی لوکوموتیو حضور داشت.

شکست لس‌آنجلس اف‌سی در شب نیمکت‌نشینی بیت‌آشور

در لیگ فوتبالMLS لس‌آنجلس اف‌سی در مصاف با سیاتل ساندرز با نتیجه 3 بر1 متوقف شد.استیون بیت‌آشور مدافع ایرانی تیم لس‌آنجلس در این بازی نیمکت‌نشین بود در این بازی فرصت حضور پیدا نکرد.

تساوی ماریتیمو درحضور 92 دقیقه ای عابدزاده

هفته نهم لیگ پرتغال ماریتیمو در حضور 92 دقیقه‌ای امیر عابدزاده درون دروازه این تیم در مصاف با پورتو با نتیجه1 بر  1به تساوی دست یافت.امیرعابدزاده در دقیقه42 این دیدار به دلیل اتلاف وقت یک کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد در پایان نمره 6.5 را دریات کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سردار آزمون امیر عابدزاده مهدی طارمی استیون بیت آشور صادق محرمی شهاب زاهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست رُم در شب گلزنی سردار

تیم فوتبال آاس رم با وجود گلزنی مهاجم ایرانی خود، مقابل بولونیا شکست خورد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های آاس رم و بولونیا از هفته سی‌وسوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۰ برگزار شد و در نهای با برتری ۳ بر یک بولونیا به پایان رسید.

سردار آزمون، لژیونر ایرانی رم در این دیدار در ابتدا در ترکیب حضور نداشت و در دقیقه ۵۲ وارد زمین شد و زننده تک گل تیمش بود.

در نیمه اول در دقیقه ۱۴ اوساما العزوزی با یک قیچی برگردان توانست دروازه تیم میزبان را باز کند و در دقیقه ۴۵ جاشوآ زیرکزی برای بار دوم دروازه تیم رم را باز کرد. در نهایت نیمه اول به سود بولونیا به پایان رسید.

در دقیقه ۵۶ سردار آزمون مهاجم تیم رم توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند و در دقیقه ۶۵ الکسی سلماکرز سومین گل بولونیا را به ثمر رساند و در نهایت بازی با برتری تیم میهمان به اتمام رسید.

رم با این شکست ۵۵ امتیازی ماند و در رده پنجم قرار گرفت و بولونیا با این برد ۶۲ امتیازی شد و در رده چهارم ایستاد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا