Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه از این پس هیچ فردی فاقد دفترچه بیمه نخواهد بود، گفت: ۹ میلیون ایرانی فاقد پوشش بیمه‌ای در گام دوم طرح نظام تحول سلامت بیمه می‌شوند.

به گزارش مشرق، سعید نمکی بامداد پنجشنبه در جلسه بررسی وضعیت حوزه بهداشت و درمان گیلان در سالن اجتماعات استانداری، اظهار کرد: وزارت بهداشت را با مجموعه ای از چالش‌ها همانند مطالبات ۵ هزار میلیارد تومانی از بیمه سلامت تحویل گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری از پرونده الکترونیکی سلامت نیز اشاره کرد و گفت: پرونده الکترونیکی سلامت تا پایان بهار بدون دریافت ریالی از دولت و با حفظ اطلاعات ۸۰ میلیون ایرانی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید:

وزیر بهداشت: باید به جای طبیب «حکیم» تربیت کنیم

علت ۱۰۰ هزار مرگ در سال فشار خون بالاست

وی با اشاره به بیماری‌های فشارخون و دیابت و با بیان اینکه از ۳۸۰ هزار مرگ در سال علت ۱۰۰ هزار مرگ فشار خون بالا است، تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری مردم و بسیج نیروها امسال ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار ایرانی در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون شرکت کردند.

نمکی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۱۰ میلیون نفر که در معرض فشارخون بالا بودند شناسایی شدند، ادامه داد: وضعیت دارو در گذشته نه چندان دور بسیار وخیم بود اما امروز با وجود تمام مشکلات ارزی هیچ کارخانه داروسازی نیست که تا پایان سال در تامین مواد اولیه خود دچار مشکل باشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه از این پس هیچ فردی فاقد دفترچه بیمه نخواهد بود، بیان کرد: از ۱۳ آبان ماه امسال ۹ میلیون ایرانی فاقد بیمه در گام دوم طرح نظام تحول سلامت بیمه می‌شوند.

وی با بیان اینکه تابلوی مناسبی از عملکرد در گیلان وجود ندارد و با مجموعه‌ای درهم تنیده از مشکل مواجه هستیم، افزود: در روزهای سخت و پر از مشکل امروز باید مدیریت را از کمیت به کیفیت سوق دهیم.

طرح‌های بهداشتی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد تا سال آینده بهره برداری می شوند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: امروز روز نظارت و خرج کردن مبتنی بر شرایط خاص است و باید با سیاست و از پراکنده کاری دوری کنیم.

نمکی با بیان اینکه به ازای یک‌ تخت بیمارستان می‌توانیم یک‌کیلینیک راه اندازی و باید پیشگیری محور عمل کنیم، افزود: باید با ساختار اقتصادی و منطقی عمل کرده و به حداقل‌ها دست یابیم.

وی با اشاره به بهره‌برداری بیمارستان ۴۰۰ تختخوابه در دهه فجر سال آینده با کمک دستگاه‌های مربوطه و خیرین بیان کرد: هر بیمارستان و مرکز بهداشتی درمانی که تا ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد تا سال اینده به بهره برداری می‌رسند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر حمایت از بخش خصوصی، گفت: دولت باید جور فرودستان را بکشد و هیچ‌ طرحی قبل از اینکه پیوست زیست محیطی و سلامت داشته باشد اجرا نمی شود مگر اینکه پیوست حمایت از فقرا داشته باشد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم سلامت وزارت بهداشت وزیر بهداشت سعید نمکی دیابت فشارخون بهداشت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج

سید سعید انوری در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما افزود: سازمان بیمه سلامت ایران وظیفه پوشش بیمه افراد کم توان را متناسب با اختلال عملکردی آنها بر عهده دارد.

وی گفت: افراد کم توان بر اثر بیماری هایی، چون سکته مغزی، اتیسم و اس ام‌ای از پوشش بیمه خدمات توانبخشی برخوردار می‌شوند بدین صورت که از طریق سازمان بهزیستی به بیمه سلامت معرفی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس گروه خدمات پاراکلینیکی، توانبخشی و پیراپزشکان بیمه سلامت افزود: بر این اساس، این افراد در گفتار درمانی، فیزیو تراپی، کاردرمانی از ۵۹ کد خدمتی ستاره دار که سایر افراد برخوردار نیستند استفاده می‌کنند و از بسته خدمات وزارت بهداشت در این صندوق بهره‌مند شود در این صورت ۷۰ درصد هزینه مراکز با هر نوع مالکیتی رابیمه پرداخت می‌کند و اگر از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج بهره‌مند شوند در مراکز دولتی کاملا رایگان و در مراکز غیر دولتی تا ۸۰ درصد تعرفه خدمات توانبخشی راا بیممه سلامت پرداخت می‌کند.

دیگر خبرها

  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد