Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حمید محمدی نسب فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط فردی دریکی از روستا‌های ساحلی بخش بندر کیاشهر شهرستان آستانه‌اشرفیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، گفت: مأموران پلیس آگاهی ضمن هماهنگی قضائی با کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند و در بازدید از زمین موردنظر مشخص شد فردی ۲۵ هزار مترمربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده است و به‌صورت غیرقانونی آن را به‌وسیله سیم‌خاردار و فنس محصور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد، افزود: متهم ۵۶ ساله که مدارک جعلی دال بر مالکیت اراضی تصرف‌شده را تهیه‌کرده بود با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ محمدی نسب در پایان بابیان اینکه کارشناسان ارزش زمین‌های تصرف‌شده را ۱۵ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند، از همه شهروندان درخواست کرد، برای حفظ و حراست از اراضی ملی در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

رفع تصرف اراضی ملی در کیاشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رفع تصرف اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: به منظور مقابله با زمین‌خواری، برخورد با ۶ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی استان در چند هفته گذشته در دستور کار قرار گرفته است.
سرهنگ امیرسعید باقری مساحت اراضی رفع تصرف شده را ۱۱ هزار و ۶۹۷ مترمربع دانست و افزود: این اراضی در خمینی‌شهر، گلپایگان، نجف‌آباد، جرقویه و نایین واقع شده است.
وی ادامه داد: عوامل این یگان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اراضی عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند.
۱۶۹ هزار هکتار از زمین‌های ملی و دولتی واقع در ۱۱۵ شهر استان در اختیار یگان حفاظت اراضی استان اصفهان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • آزادسازی ۳۰ هکتار از اراضی ملی در تهران در فروردین
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان
  • ۳۰ هکتار از راضی ملی و دولتی در فروردین رفع تصرف شد
  • رفع تصرف اراضی مستحدث ساحلی در شهرستان نور
  • رفع تصرف اراضی استملاکی شهرستان لاهیجان
  • جلوگیری از تصرف ۱۰۰ هکتار ‌اراضی دولتی در میرجاوه
  • پیشگیری از تصرف حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی در شهرستان میرجاوه
  • رفع تصرف سه طبقه در زعفرانیه تهران
  • رفع تصرف ۳ هزار مترمربع از اراضی ملی سنندج