Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:22:00 GMT

ثبت ۴ فقره وقف جدید در ماکو

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۰۳۱۰

ثبت ۴ فقره وقف جدید در ماکو

اسماعیل اسکندرزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از چهار وقف جدید سال جاری ۲ وقف منفعتی و ۲ موقوفه انتفاعی است.

وی ادامه داد: این موقوفه ها شامل زمین زراعی و مسکونی بوده و نیات واقفان جهت احداث و تامین هزینه های مساجد است.

وی بیان کرد: در کنار فعالیت‌های اوقافی و ثبت موقوفات جدید، کمک به بهسازی مساجد و اجرای طرح‌های عام‌المنفعه از دیگر اقدامات در جهت تحقق نیت‌های واقفان خیراندیش در این شهرستان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنت حسنه وقف از دیرباز به شکل‌های گوناگون در تاریخ بشر وجود داشته و اسلام آن را در مسیری روشن، منطقی، هدف‌دار، مترقی و دقیق قرار داده است.

شهرستان ماکو با بیش از ۹۷ هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی واقع شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ماکو وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان طرقبه شاندیز گفت: ۶۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در این شهرستان شناسایی شده است.

محسن عبدالهی اظهار کرد: عملیات شناسایی و برخورد با متخلفان انشعابات غیرمجاز با هدف توزیع عادلانه آب، پیشگیری از هدر رفت آب و کمک به ذخیره این نعمت الهی انجام شده است.     وی افزود: با توجه به کاهش منابع تولید آب و مهاجر پذیر بودن شهرستان برخورد با انشعابات غیرمجاز شدیدتر خواهد شد.   مدیر امور آب و فاضلاب طرقبه شاندیز گفت: ۳۰ تا ۴۰ درصد منابع تامین کننده آب شرب در طرقبه شاندیز از منابع سطحی تامین می شود.    عبدالهی ادامه داد: هم اکنون ۵۵ هزار مشترک زیر پوشش اداره آب و فاضلاب شهرستان طرقبه شاندیز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از ۲۵ فقره سرقت از فروشگاه‌های معروف در زابل
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز
  • تعویض نزدیک به ۲ هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین