Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@10:30:31 GMT

مدیران کل در دل حادثه حضور داشته باشند

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۰۵۲۰

مدیران کل در دل حادثه حضور داشته باشند

استاندار قزوین گفت :امسال انتظارمان از دستگاه‌ها این است که با یک وسواس ویژه و طبق تجربیات گذشته نیز با مدیریتی عالمانه‌تر اقدام کنند چراکه بر اساس پیش بینی‌ها ممکن است که باز هم شاهد سیل باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، هدایت الله جمالی پور شب گدشته در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: همدلی و احساس مسئولیت از نکات مهمی است که ما را در بحران کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز با پدیده‌هایی مواجه هستیم که از مدیریت‌های گذشته به ما به ارث رسیده و نشان از غفلطی است که اتفاق افتاده و ممکن است در زمان ما هم اتفاق بیافتد‌. استاندار قزوین بیان کرد: توسعه صنعتی برای کشور بسیار مضر است چراکه علی رغم اینکه اشتغال را به دنبال دارد اما ممکن است برای محیط زیست و سایر منابع مضر باشد‌. جمالی پور عنوان کرد: باید مدیریت‌ها بر مبنای پیش‌بینی ۱۰۰ساله و بر اساس ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها صورت گیرد؛ امسال انتظارمان از دستگاه‌ها این است که با یک وسواس ویژه و طبق تجربیات گذشته نیز با مدیریتی عالمانه‌تر اقدام کنند چراکه بر اساس پیش بینی‌ها ممکن است که باز هم شاهد سیل باشیم.  استاندار قزوین تاکید کرد: وظیفه ما در شرایط بحرانی همکاری و هم افزایی است و چالش‌ها در مناطق مختلف باید درد مشترک همه ما باشد و موارد بحران خیز را که ممکن است مشکل ساز باشد شناسایی کنیم. وی افزود: فرمانداران باید در شرایط بحرانی فضا را مدیریت و برنامه‌ها را ابلاغ کنند و مدیرکل‌ها باید در دل حادثه حضور داشته باشند. علی فرخزاد در ادامه این جلسه اظهار کرد: در حوزه مدیریت بحران از سال گذشته تا کنون 123 میلیارد تومان اعتبارات داشتیم که 113میلیارد تومان برای استمهال وام کشاورزان خسارت دیده است. وی افزود: 6میلیارد تومان برای لایروبی و احداث سیل‌بر برای آب منطقه‌ای 2میلیارد و 700 میلیون تومان در بحث زیرساخت‌های شهرداری و همچنین2میلیارد و 300 میلیون تومان برای تامین ماشین آلات شهرداری‌ها اختصاص یافت. معاون عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: باتوجه به ورود به فصول سر و نزولات آسمانی نیز تمامی دستگاه‌ها باید آمادگی لازم را داشته باشند. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش های شدید در راه تهران؛ هشدار مدیریت بحران

دریافت 2 MB کد خبر 846485 برچسب‌ها خبر مهم باران تهران

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند ممکن شد
  • پس از باران/ جاده -یزد مهریز+فیلم
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های قزوین
  • ببینید | هشدار جدی مدیریت بحران به مردم تهران!
  • بارش های شدید در راه تهران؛ هشدار مدیریت بحران