Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان لرستان گفت: طرح «بهار مهربانی» و اهدا پک های فرهنگی هفته کتاب در مناطق سیل زده لرستان اجرا می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشته طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: کتابخانه شهرستان کوهدشت آماده بهره‌برداری است و دو کتابخانه دیگر در استان نیز تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه ۳۳ کتابخانه عمومی و۲۰ کتابخانه مشارکتی در استان لرستان فعال است افزود: طرح «بهار مهربانی» هفته کتاب در استان لرستان اجرا می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان عنوان کرد: با توجه به وقوع سیلاب فروردین‌ماه امسال، در جهت تقویت همدلی باسیل زدگان برنامه‌های فرهنگی همراه با اهدا پک‌های فرهنگی و لوازم‌التحریر اهدا خواهد شد.

وی بابیان اینکه هفته کتاب در استان از ۱۸ تا ۳۰ آبان خواهد بود گفت: کتابخانه‌های عمومی باید به مراکز فرهنگی تبدیل شوند و علاوه بر کتاب و کتاب‌خوانی، توانمندسازی، شاداب سازی کودکان و پر کردن اوقات فراغت را در کتابخانه‌های استان اجرا کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری

احمد فرهادی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پویش اهدای کتاب یکی از برنامه‌های مهم این نهاد در فصل بهار است.

وی افزود: پارسال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب برای کتابخان‌های استان خریداری و توزیع شد.

بیشتر بخوانید

برپایی ۱۰ غرفه فرهنگی به همت کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال‌وبختیاری

فرهادی اضافه کرد: تلاشمان این است که منابع کتابخانه‌ای مدام به روز رسانی شود تا دستیابی دوستداران کتاب به منابع بهتر و به‌روز تسهیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است/ بی مهری نسبت به کتابخانه‌های عمومی کردستان
  • کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق در دل کویر استان یزد
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری