Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عملیات اجرایی پروژه زورخانه امام حسن مجتبی با مساحت ۵۵۰ متر سال ۹۲ آغاز و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای آن اعتبار هزینه شده است.

در مراسم افتتاح زورخانه امام حسن (ع) آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار، جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار کرمانشاه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی‌فر امروز برای افتتاح چهار پروژه ورزشی در شهرستان‌های کرمانشاه، ثلاث باباجانی و قصرشیرین وارد این استان شد.

سلطانی‌فر، ابتدا از خانه جوانان کرمانشاه دیدن کرد و از نزدیک برنامه‌های این مجموعه را مورد ارزیابی قرار داد.

در ادامه سرسرای سرپوشیده ولایت که در قالب طرح سفر مقام معظم رهبری قرار دارد، در شهرک پردیس با حضور وزیر ورزش و جوانان، افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

سلطانی فر سپس به شهرستان ثلاث باباجانی خواهد رفت و در این شهرستان، زمین چمن مصنوعی و استخر شنا را افتتاح می‌کند.

کلنگ احداث پروژه این استخر سرپوشیده سال ۸۶ به زمین زده شد و به دلیل کمبود اعتبار بسیار کند پیش رفت، اما از سال گذشته و با اختصاص اعتبار مورد نیاز سرعت بیشتری گرفت.

برای ساخت تنها استخر سرپوشیده شهرستان ثلاث باباجانی، سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

در آخرین برنامه از این سفر استانی، زورخانه پهلوانی شهید سردار «حمدالله دکامی» در قصرشیرین با مساحت ۵۵۰ متر به بهره‌برداری می‌رسد.

عملیات اجرایی این پروژه سال ۹۱ آغاز شد و با صرف اعتبار یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان شهریور امسال به پایان رسید .

 

 

انتهای پیام/د

زورخانه امام حسن مجتبی به بهره برداری رسید

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: ۵۰ درصد اعتبار تقاطع ۶۰ متری از منابع دولتی خواهد بود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ۵۰ درصد از اعتبارات تقاطع سه سطحی بلوار۶۰ متری به بلوار امام رضا(ع) خرم آباد از منابع دولتی خواهد بود.

فرهاد زیویار بیست و پنجم فروردین ماه در مراسم کلنگ‌زنی پروژه تقاطع سه سطحی بلوار ۶۰ متری به بلوار امام رضا(ع) خرم آباد، بیان کرد: بخشی از اعتبار این پروژه از منابع شهرداری و توسط این مجموعه تامین می‌شود که ۵۰ درصد کل آن بوده و برای ۵۰ درصد دیگر طبق تفاهم‌نامه انجام شده یک ردیف دولتی در قالب پروژه‌های عمرانی را در نظر گرفته‌ایم.

وی در مورد این پروژه تصریح کرد: این اولین تقاطع سه سطحی خرم‌آباد بوده که شامل سطح اول یعنی بلوار ۶۰ متری به سمت بلوار امام رضا(ع) و دو سطح بالعکس یعنی به سمت ۶۰ متری و همچنین خروجی شهر است.

استاندار اظهار کرد: اعتبار اولیه ی این پروژه که توسط قرارگاه خاتم الانبیا ساخته خواهد شد، ۲۳۰ میلیارد تومان و پیش بینی اتمام آن ۲۴ ماه است.

زیویار در مورد ضرورت ساخت این تقاطع گفت: با توجه به حضور ساختمان‌های مسکن مهر و بیمارستان فوق تخصصی در دست تکمیل نیایش در بلوار امام رضا(ع)، این تقاطع یکی از مطالبات مهم مردم بوده ضمن این که این مکان یکی از نقاط حادثه خیز شهر است.

وی در حاشیه‌ی این مراسم به تشریح آخرین وضعیت پروژه راه‌آهن دورود به خرم‌آباد به عنوان یکی از ابر پروژه‌های در دست انجام قرارگاه خاتم الانبیا پرداخت و عنوان کرد: پیگیری‌های لازم در سطح ملی در حال انجام است که به زودی نتیجه‌ی آن به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

در این مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان، فرماندار خرم‌آباد، شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی مرکز استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد
  • بیش از ۶۶ درصد سدهای کرمانشاه پر است
  • بهره‌برداری از پروژه فیبر نوری شهرستان گلوگاه در استان مازندران
  • بهره‌برداری از اسنو پارک پیست اسکی توچال
  • راه آهن رشت بندرکاسپین آماده بهره برداری است
  • استاندار لرستان: ۵۰ درصد اعتبار تقاطع ۶۰ متری از منابع دولتی خواهد بود
  • راه‌آهن رشت - بندرکاسپین آماده بهره‌برداری است
  • افتتاح تقاطع شهدای جاویدالاثر خرم آباد
  • تداوم طلسم ۱۸ ساله افتتاح پروژه ورزشگاه شهدای مس شهر کرمان