Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: از مجموع ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تن تخلیه و بارگیری انواع کالای نفتی و غیرنفتی در هفت ماه نخست سال جاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) نزدیک به ۱۲ میلیون تن از آن را کالای غیرنفتی تشکیل می‌دهد. ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر امام خمینی(ره)، عادل دریس با اشاره به تخلیه 10 میلیون و 400 هزار تن انواع کالاهای اساسی و رشد 42 درصدی در هفت ماه از امسال اظهار داشت: از مجموع 27 میلیون و 500 هزار تن تخلیه و بارگیری انواع کالای نفتی و غیرنفتی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) نزدیک به 12 میلیون تن از آن را کالای غیرنفتی تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ذرت، جو، کنجاله، سویا، دانه روغنی، شکر، روغن خوراکی و برنج از جمله کالاهای اساسی هستند که در هفت ماه نخست امسال در این منطقه ویژه اقتصادی تخلیه شدند.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در ادامه بیان کرد: ذرت با 5 میلیون تن بیشترین حجم کالاهای اساسی را در بین کالاهای تخلیه شده به خود اختصاص می‌دهد که رشدی 32 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

بندر امام از وضعیت هشدار خارج شد/ پهلوگیری کشتی‌های اقیانوس‌پیماشایعه جلوگیری از تخلیه بار 20 فروند کشتی در بندر امام خمینی(ره) تکذیب شدرشد 34 درصدی تخلیه و بارگیری کالای اساسی در بندر امام

دریس با اشاره به ورود 936 فروند کشتی در هفت ماه نخست سال جاری به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) عنوان کرد: با اتخاذ تمهیدات مناسب و بهره‌گیری از توان نیروهای عملیاتی و آماده به کاری تجهیزات استراتژیک تخلیه و بارگیری، به طور شبانه‌روزی کشتی‌های حامل کالاهای اساسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تخلیه می‌شوند.

به گزارش تسنیم با تخلیه بیش از 27 میلیون و 500 هزار انواع کالای نفتی و غیر نفتی تا پایان مهرماه امسال، تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) رشد 6 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد. 

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته‌ امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، گفت: در سال گذشته ۴ هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان استان ایجاد شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد عرب امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، اظهار داشت: 4 هزار و 12 طرح خوداشتغالی، مشاغل خانگی و پیمانکاری ویژه نیازمندان اجرا شده که برای 4 هزار و 235 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی افزود: در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و مشارکت این افراد در بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌ها، طرح‌های مشاغل خانگی و خود اشتغالی در استان اجرا شد که در این راستا 4 هزار و 761 میلیارد ریال از منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته‌ امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار و 892 طرح در روستا و 2 هزار و 120 طرح در شهر اجرا شده است.

عرب با بیان اینکه توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت‌ حمایت یکی از مهمترین رویکردهای این نهاد است افزود: یک هزار و 496 طرح توسط زنان و 2 هزار و 516 طرح توسط آقایان در سطح استان اجرا شده است.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • تخلیه و بارگیری بیش از ۲۴۷ هزار تن کالا در راه آهن زاگرس
  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • پهلودهی یک کشتی با ۴۰ TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • اهدای بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی