Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد کاوری کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: به تازگی پروانه نمایش فیلم سینمایی «اعترافات با دور تند» دریافت و قرارداد پخش آن را با فیلمیران بسته ایم از همین رو باید ببینیم شرکت پخش چه زمانی را برای اکران این فیلم مناسب می داند.

وی افزود: به نظرم به طور کلی امسال زمان مناسب اکران از دست رفته است با این وجود باید ببینیم دوستان پخش چه زمانی را مناسب تر می بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوری با اشاره به دیگر فعالیت هایش عنوان کرد: به تازگی کار ساخت سریال ۳۴ قسمتی «وارش» را به پایان رسانده ام که پیش از این «بهترین سالهای زندگی ما» نام داشت از همین رو قرار است این سریال در ابتدای فصل زمستان و بعد از پخش «فوق لیسانسه ها» از شبکه سه سیما روی آنتن برود.

احمد کاوری پیش از این فیلم سینمایی نفوذی را با موضوع سیاسی - اجتماعی ساخته بود.

کد خبر 4759146 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد کاوری فیلم سینمایی تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی سریال ایرانی فیلم کوتاه کنسرت موسیقی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پوستر سازمان سینمایی فیلم مستند سینمای مستند جایزه سینمایی موسیقی کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم مشت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 3 فیلم مشت به کارگردانی و نویسندگی سیامک اطلسی محصول سال 1363 است. احمد خیرآبادی، پس از زخمی شدن در جبهه جنگ برای مداوا و استراحت به تهران برمی گردد. پدر احمد فوت کرده و مادرش به کمک او نیاز دارد. ربابه، نامزد احمد و بسیاری از دوستانش از احمد می‌خواهند که در تهران بماند. احمد در کارخانه‌ای مشغول به کار می‌شود و در می‌یابد که صاحب کارخانه، انصاری از راه تقلب و احتکار به مال اندوزی مشغول است. او در جمع کارگران انصاری را افشا می‌کند. انصاری با او درگیر می‌شود. احمد در جستجوی خود موفق می‌شود انبار کالاهای احتکار شده را کشف و شرکای انصاری را شناسایی کند انصاری و شرکایش تصمیم به قتل احمد می‌گیرند. بهزاد جوانبخش، عنایت‌الله بخشی، علی محزون، منوچهر حامدی، محمد ورشوچی، ثریا حکمت، مهری مهرنیا، نعمت‌الله گرجی، پروین سامی‌وش، حمید منوچهری، نعمت افشاریان، عباس مختاری، تقی بیرجندی، محمود پیراسته و احمد ابریشمی در این فیلم مقابل دوربین علیرضا زرین‌دست بازی کردند. روبیک منصوری موسیقی متن فیلم را انتخاب کرد و ایرج گل‌افشان این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • نشست بررسی طرح سپرده گذاری اتباع در بوشهر
  • مجموعه تاریخی شیخ احمد جام، نقطه عطفی در بازآفرینی و تحول هنر و معماری خراسان
  • احمد علم الهدی: اگر تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند
  • حال و هوای حرم مطهر شاهچراغ (ع) در ایام نوروز + فیلم
  • اظهارات وزیر کشور درباره جرایم رانندگی: خیلی قدیمی است
  • محفل انس با قرآن در مسجد جامع کبیر یزد برگزار می‌شود
  • مناسب‌ترین شغل برای من چیست؟
  • جزء خوانی قرآن کریم در حرم مطهر شاهچراغ (ع) + تصاویر
  • جزء خوانی قرآن کریم در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • سکانس‌هایی از فیلم مشت