Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (نهم آبان ماه ۹۸) را تشریح کرد. تاریخ انتشار: 10:04 - 09 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۳۳۷۴

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محور‌های هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت (رفت وبرگشت) روان است و محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین-کرج-تهران محدوده‌های ساسانی، پل کلاک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در محور‌های استان‌های مازندران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی بارش باران را شاهد هستیم.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور‌های شریانی قدیم پلدختر-خرم آباد و شهداد-نهبندان مسدود هستند.

وی افزود: کمربندی دهلران مسدود است و تردد از داخل شهر دهلران انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور‌های غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود و شهداد – اندوهجرد به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آب و هوا ترافیک جاده رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در جاده‌های البرز

ایسنا/البرز رئیس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پیمان کرمی روز سه‌شنبه هفتم فروردین با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران_ شمال اظهار کرد: بار ترافیکی در خط جنوبی این آزادراه، از محدوده تونل‌ ۱۸ تا شهرستانک و انتهای تونل البرز سنگین است.

وی اضافه کرد: به منظور تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا شده است.

کرمی افزود: علاوه بر این، در حال حاضر شاهد ترافیک در خط شمالی و جنوبی آزادراه تهران - کرج -قزوین هم هستیم.

وی توضیح داد: با توجه به کندی تردد در این مسیرها از رانندگان درخواست می‌شود ضمن رعایت قوانین به حقوق یکدیگر احترام بگذرانند و برای چند دقیقه زودتر رسیدن به مقصد جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

رئیس پلیس راه البرز بیان کرد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده های استان مستقر شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج _ قزوین
  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • کاهش ۴ درصدی سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۴ درصدی سفرهای نوروزی/ وقوع ۴۵۲ تصادف فوتی
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین _ رشت
  • ترافیک در محورهای مازندران نیمه سنگین
  • ورود ۳۰۰ هزار خودرو به مازندران/ جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟
  • ترافیک نیمه سنگین در لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج
  • ترافیک این جاده سنگین است
  • ترافیک سنگین در جاده‌های البرز