Web Analytics Made Easy - Statcounter

یه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز چهارشنبه هشتم آبان ماه، شاهد خبر‌هایی از حضور نماینده قزوین در رقابت‌های لیگ یک بسکتبال بانوان‌، آغاز رقابت‌های هندبال دسته اول بانوان کشور، تساوی کاسپین مقابل مس نوین کرمان، حضور تیم فوتبال امید کاسپین در رقابت‌های فوتبال دسته اول امید‌های کشور و مصاف تیم غفاری تاکستان با مهاجر نوین مشهد هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*حضور نماینده قزوین در رقابت‌های لیگ یک بسکتبال بانوان‌

هفته اول رقابت‌های دسته اول بسکتبال بانوان کشور در حالی به میزبانی بندر انزلی آغاز می‌شود که تیم شورا و شهرداری قزوین در بازی خود برابر مولتی کافه مشهد قرار می‌گیرد.

رقابت‌های هفته اول لیگ یک به میزبانی تیم راستکراد بندر انزلی برگزار می‌شود.

نماینده استان فصل گذشته عنوان سوم را کسب کرده بود.

*آغاز رقابت‌های هندبال دسته اول بانوان کشور در قزوین

دور رفت رقابت‌های هندبال دسته اول بانوان کشور از فردا به میزبانی قزوین آغاز می‌شود.

در این مرحله تیم‌های آتریسا تهران، هیات هندبال کردستان، سربداران سبزوار، هیات هندبال ملایر، ذوالفقار نکاء مازندران و شورا و شهرداری قزوین در سالن شهید بابایی قزوین با هم رقابت می‌کنند.

این مسابقات تا ۱۴ آبان ادامه دارد.

*تساوی کاسپین مقابل مس نوین کرمان

تیم فوتبال کاسپین قزوین مقابل تیم مس نوین کرمان به تساوی یک بر یک رسید.

در بازی معوقه هفته سوم لیگ دو باشگاه‌های کشور، کاسپین قزوین مهمان تیم مس نوین کرمان بود که حاصل تلاش دو تیم، تقسیم امتیازات بود.

*تیم فوتبال امید کاسپین فردا به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های فوتبال دسته اول امید‌های کشور، تیم امید کاسپین در خانه برابر شهرداری اردبیل صف آرایی می‌کند.

این بازی ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود.

*نمایندگان استان در لیگ یک فوتسال به مصاف حریفان می‌روند

در ادامه رقابت‌های لیگ یک فوتسال باشگاه‌های کشور و در بازی‌های هفته ششم، تیم شهرداری قزوین در خانه برابر پارسان شهر قدس قرار می‌گیرد و تیم کراپ الوند در بازی خارج از خانه برابر فودکان تهران قرار می‌گیرد.

بازی نمایندگان استان ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

*غفاری تاکستان فردا به میدان‌می رود

در ادامه رقابت‌های هفته دهم، لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم غفاری تاکستان فردا در بازی خارج از خانه برابر مهاجر نوین مشهد قرار می‌گیرد.

این بازی ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی مشهد برگزار می‌شود.

تیم جوانان غفاری تاکستان هم در رقابت‌های دسته اول جوانان کشور، فردا برابر اروم اسپور ارومیه صف آرایی می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش همگانی انجمن های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی و زیربنایی شهرک صنعتی لیا گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده بیش از ۴۰ طرح عمرانی و زیربنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت ها، تملک اراضی و تکمیل پروژه‌های در حال اجرا با اعتباری بالغ بر نه هزار میلیارد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان سرمایه گذاری می‌شود.

وی یادآور شد: اعتبارات یاد شده برای اجرای و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی آراسنج، پست برق شهرک‌های صنعتی آراسنج و کاسپین، شبکه مخابرات فاز چهار و پنج شهرک صنعتی کاسپین و توسعه لیا، شبکه گاز فاز توسعه شهرک صنعتی خرمدشت، شبکه گاز و برق فاز پنج شهرک صنعتی کاسپین، اجرای شبکه آب و برق شهرک تخصصی انرژی خورشیدی شال، راه سازی، جدول گذاری و آسفالت بلوارها، خیابان‌ها و معابر تعدادی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه خواهد شد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با بیان اینکه سرمایه گذاری‌های دولت برای آماده سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه گذاران را در بخش تولید فراهم خواهد کرد، ادامه داد: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خوشبختانه ایجاد شده است.

صفاری اضافه کرد: سال گذشته حدود ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شد.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی، دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

حدود هزار واحد تولیدی بهره بردار در شهرک‌های صنعتی قزوین مستقر هستند و به همین تعداد نیز طرح تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان در مراحل مختلف ساخت و ساز قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور