Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:31:46 GMT

تیم سوهان محمد سیمای قم به دیدار مقاومت کرج می‌رود

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۱۷۱۴

تیم سوهان محمد سیمای قم به دیدار مقاومت کرج می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال ایران امروز آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در لیگ برتر به طور رسمی کار خود را در بخش دوم از لیگ برتر فوتسال ایران در سال ۹۸ کلید می‌زنند.

تیم سوهان محمد سیمای قم که نیم فصل نخست را با رتبه پنجم در میان ۱۴ تیم به پایان برده است امروز در اولین دیدار خود در نیم فصل دوم لیگ برتر در قم به دیدار تیم مقاومت شهرداری کرج می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دیدار از ساعت ۱۹ در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و تیم سوهان محمد سیما انگیزه زیادی برای جبران شکست ناباورانه در نیم فصل اول دارد و می‌خواهد نشان دهد شکست در هفته نخست لیگ در کرج تنها یک اتفاق بوده است.

سوهان محمد سیما با کسب ۲۲ امتیاز، تنها ۴ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و این موضوع سبب افزایش انگیزه‌های تیم سوهان محمد سیمای قم می‌شود به ویژه این که جذب ۲ بازیکن جدید به سوهان محمد سیما رنگی تازه بخشیده است.

علیرضا وفایی و علی اصغر احمدی بازیکنان جدید تیم سوهان محمد سیما امروز می‌توانند اولین بازی خود در این فصل برای تیم سوهان محمد سیما را انجام دهند. کد خبر 4759656

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال قم اخبار ورزشی قم اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر بارش باران ایلام سانحه تصادف گرگان قزوین مشهد شهادت امام رضا ع شهرکرد استانداری سمنان بیرجند مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی

به گزارش همشهری آنلاین، محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از ۱۰۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، ۳۰ بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

کد خبر 846541 برچسب‌ها ویژه ورزشی روسیه فوتبال

دیگر خبرها

  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی