Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@16:38:37 GMT

بوفون به رکورد دل پیرو رسید

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۱۷۸۱

بوفون به رکورد دل پیرو رسید

سنگربان باتجربه یوونتوس با حضور در ترکیب اصلی این تیم برابر جنوا به رکورد دل پیرو رسید.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، جیان لوئیجی بوفون در دیدار برابر جنوا که با پیروزی دو بر یک یووه به پایان رسید در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت.

بوفون با حضور در این دیدار به رکورد آلساندرو دیل پیرو رسید.

دل پیرو  با ۵۱۳ بازی بیشترین تعداد بازی را با پیراهن یووه در رقابت های سری آ داشته است و بوفون با حضور در دیدار برابر یووه تعداد بازی های خود را با پیراهن بیانکونریها به عدد ۵۱۳ رساند و یک بازی تنها با پشت سر گذاشتن اسطوره یووه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوفون بعد از بازی گفت: هیچ چیزی بدون رویاپردازی به دست نمی آید. اگر کار نکنی نمی‌توانی هیچ چیزی را به دست  آوری و هیچ جایزه‌ای هم به دست نمی آوری اگر برای آن جنگ و تلاش نکنی.

بوفون بعد از ۱۷ سال یوونتوس را در تابستان ۲۰۱۸ ترک کرد و یک فصل را در پاری سن ژرمن بازی کرد اما دوباره به یووه بازگشت و تاکید کرده که می خواهد با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جانلوییجی بوفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان روز گذشته یکشنبه دو اردیبهشت رو در روی تیم ملوان قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا پس از ۱۰ سال موفق به شکست دادن ملوان شود.

با اینکه پیام نیازمند آماده حضور در درون دروازه برای این دیدار بود اما «ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان باز به نیما میرزازاد اعتماد کرد و این دروازه‌بان ۲۷ ساله توانست پنجمین بازی متوالی خود را برای سپاهان انجام دهد اما با گلی که در نیمه اول دریافت کرد نتوانست کلین شیت کند.

میرزازاد در این فصل در مجموع در ۹ بازی برای سپاهان به میدان رفته که توانسته ۴ بار دروازه خود را بسته نگه دارد که اوج درخشش او به دیدار با تراکتور بر می‌گردد که توانست بسیاری از موقعیت‌های بازیکنان تراکتور را مهار کند. پیام نیازمند در ۱۷ بازی این فصل در درون دروازه سپاهان قرار گرفته و تنها ۵ بار کلین شیت داشته و آمار ضعیف‌تری نسبت به میرزازاد از خود به ثبت رسانده است.

تنها ۶ هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر فرصت زمان باقی است و دیدار بعدی سپاهان برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خواهد بود و باید دید مورایس از نیازمند در درون دروازه خود استفاده خواهد کرد یا بار دیگر هواداران سپاهان شاهد حضور نیما میرزازاد خواهند بود.

کد خبر 6085070

دیگر خبرها

  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان
  • آلونسو بالاتر از یووه، سلتیک، اینتر و رئال!