Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار جایزه، دستاورد نمایندگان ایران در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم های ورزشی میلان بود و بر این اساس "صفر تا سکو" به کارگردانی سحر مصیبی جایزه برگزیده بخش مستند، "مستطیل قرمز" به کارگردانی حسن و حسین صیدخانی جایزه برگزیده بخش بلند داستانی و "شش خونه" به کارگردانی عباد ادیب پور جایزه برگزیده بخش کوتاه داستانی را کسب کردند؛ روز گذشته نیز شبکه ورزش سیما در مراسمی جایزه ویژه سال ۲۰۱۹ فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی را دریافت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، در مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی ۲۰۱۹ میلان ایتالیا که چهارشنبه شب (۸ آبان ۹۸) با حضور مقامات دولتی و مطرح ایتالیا از جمله معاون وزیر فرهنگ و گردشگری، شهردار میلان، ورزشکاران بین‌المللی، هنرمندان و سینماگران برگزار شد، سه فیلم ایرانی به جمع ۶ فیلم برگزیده هر بخش راه یافتند و در آن بخش‌ها برگزیده شدند.

در این مراسم سیدمجتبی علوی، دبیرجشنواره فیلم‌های ورزشی ایران و احسان شیعه، مدیر شبکه ورزش سیما و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، مدال بلورین و لوح تقدیراین سه فیلم ایرانی را به نمایندگی از عوامل از فرانکو آسکانی، رئیس فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (Ficts)، دریافت کردند. در مراسم اختتامیه داریوش صولت، سرکنسول ایران در میلان نیز به همراه هیات ایرانی حضور داشتند.


در این دوره ۱۱ اثر از ایران در بخش‌های مختلف جشنواره میلان حضور داشت که برای نخستین بار در چند دوره اخیر، ۴ جایزه در بخش‌های مختلف به نمایندگان ایران اعطا شد که در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.

جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که ۱۲۰ کشور عضو این فدراسیون هستند. جشنواره ایران به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشورهاست و آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند.

دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران ۱۱ تا ۱۶ آذر ۱۳۹۸ در تهران و قشم به همت موسسه فرهنگی خانه هنر خیام در بخش خصوصی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مستند جایزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند

 به گزارش به نقل از خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ؛ این مراسم از ساعت ۱۹ در سالن همایش‌های صدا و سیما آغاز و مدیران ورزشی، ورزشکاران و مدیران رسانه ملی در این مراسم حضور یافتند.

*تیم ملی فوتبال جایزه یار ایرانی جبهه مقاومت را در ابتدای مراسم دریافت کرد.

*جایزه زیباترین گل به گل میر جلیلی به تاهیتی در رقابت های ساحلی اعطاء شد.

*زیباترین صحنه ورزشی به ساره جوانمردی که در بازی های پارا آسیایی با فرزندش روی سکو رفت تعلق گرفت.

*زیباترین صحنه ورزشی به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل ژاپن در جام ملتهای آسیا رسید.

*ناصر ابو شریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در این مراسم ضمن اشاره به آمار شهدای ورزشکار در فلسطین از  سازمان های جهانی برای بی توجهی انتقاد کرد.

*دیپلم افتخار به تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران برای درخشش در رقابت های بین المللی رسید.

*تیم ملی فوتبال ساحلی ایران جایزه برترین تیم ملی سال را از نگاه مردم کسب کرد.

بروز رسانی می شود.....

دیگر خبرها

  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
  • قابهایی شبیه به زندگی از جنس فلسفه و شعر و عرفان
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • جهادگر اردبیلی عنوان برگزیده آیین جایزه نوبل ایرانی را کسب کرد