Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: حذف موانع فلزی در پیاده روها و گذرگاه‌ها که امکان تردد معلولین ویلچری را دشوار و غیر ممکن می‌کند، ضروری است محسن پورسیدآقایی با اعلام ابلاغ بخشنامه‌ای در مورد حذف موانع فلزی پیاده روها، موانع پایانه‌های اتوبوس و تاکسی و بهسازی ایستگاه‌های BRT گفت: با توجه به برگزاری هجدهمین جلسه ستاد مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولین و همچنین در پیش رو بودن 12 آذر روز جهانی معلولین از شهرداران مناطق 22 گانه درخواست شد که نسبت به مناسب سازی فضاهای حمل و نقل شهری برای معلولین اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه بر این اساس حذف موانع فلزی در پیاده روها و گذرگاه‌ها که امکان تردد معلولین ویلچری را دشوار و غیر ممکن می‌کند، ضروری است، گفت: در برخی از پایانه‌های اتوبوس و تاکسی در سطح منطقه، سازه سرپناه با موانع دیگری مانع از عبور فرد معلول بر روی سکو می‌شود که می‌بایست این مسئله حل شود.   پورسیدآقایی افزود: بهسازی ایستگاه‌های BRT نیز در دستور کار قرار دارد و این در حالیست که از شهرداران مناطق درخواست شده است که گزارش کامل اقدامات صورت گرفته را به همراه عکس، فیلم و آدرس مربوطه در اختیار معاونت حمل و نقل قرار دهند تا به صورت مستند در جریان روند به سازی باشیم.   وی با بیان اینکه این تصمیمات محصول جلسه ستاد مناسب سازی فضای شهری برای معلولین است، گفت: این جلسه با حضور زهرا نژادبهرام عضو شورای شهر و نمایندگان سازمان‌های حامی معلولین برگزار شد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از بازدید‌های میدانی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای بررسی و حل مسائل واحد‌های تولیدی و پروژه‌های مهم خبر داد. 

 در دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۱۴۰۳ که ظهر دوشنبه ۳ اردیبهشت و با ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان برگزار شد در خصوص مشکل ۱۰ واحد تولیدی در حوزه صنعت و معدن و جهاد کشاورزی تصمیم‌گیری شد. 

امیر حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان در این جلسه گفت: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، همه با هدف و نگاه به ارتقای تولید و تداوم اشتغال است. 

وی ادامه داد: بیشترین تولید و توسعه را در واحد‌های کوچک و مردمی می‌توانیم داشته باشیم که به عنوان راهبرد امسال ما قرار دارد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از بازدید‌های میدانی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای بررسی و حل مسائل واحد‌های تولیدی در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انواع درب ساختمان
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود
  • حال ناخوش معلولان کردستانی و پیشنهاد تکراری آقای مدیر!
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر